Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  

SIKOS T. TAMÁS-HOFFMANN ISTVÁNNÉ - A kiskereskedelem új kihívói a bevásárlóközpontok
SIKOS T. TAMÁS-HOFFMANN ISTVÁNNÉ

A kiskereskedelem új kihívói a bevásárlóközpontok

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Megjelenés: 2013. február 13.
Kötés: Keménytáblás
ISBN: 9789630592710

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3391 Ft     3990 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3112 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

CATHERINE LEBLANC - EVE THARLET

CATHERINE LEBLANC - EVE THARLET - Akkor is szeretnél?
1992 Ft
2490 Ft
20%
megtakarítás

Veronica Roth

Veronica Roth - Árnyak és jelek
2541 Ft
2990 Ft
15%
megtakarítás

 - NemKönyv a legjobb barátoknak
1592 Ft
1990 Ft
20%
megtakarítás

W. Bruce Cameron

W. Bruce Cameron - Egy kutya négy élete - FILMES (FŰZÖTT)
2399 Ft
2999 Ft
20%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A fogyasztás új katedrálisai - már csak méretüknél fogva is - nagyobb hatással vannak a városok térszerkezetére, mint a korábban fejlődésnek indult áruházak. Európában ez a folyamat - a bevásárlóközpontok kialakulása - mintegy 30 év késéssel indult meg. Napjainkra azonban a bevásárlóközpontok már nemcsak a hagyományos kiskereskedelmi zónák térszerkezetére vannak hatással, de sok esetben az áruházak fennmaradását is veszélyeztetik. Ahhoz, hogy a bevásárlóközpontok mellett a hagyományos kisüzletek és áruházak fennmaradjanak, azoknak új üzleti profilt kell kialakítaniuk. Meg kell találniuk azt a piaci rést, amelyben még versenyképesek maradnak a nagyok árnyékában. Könyvünkben Budapest, Pozsony, Bécs és Prága bevásárlóközpontjait és az egyes városok fogyasztói magatartásának alakulását, sajátosságait vizsgáljuk. Kutatási eredményeink arra is utalnak, hogy a környező országok állampolgárai a bevásárlóközpontok és a hipermarketek nyújtotta újszerű vásárlási lehetőségekkel szemben hasonló attitűdöket alakítottak ki. A koncentrált kínálatot nyújtó nagy alapterületű kereskedelmi létesítményeknek még hosszú ideig nem jelent tényleges versenytársat a direkt és on-line beszerzés lehetősége. Sokkal inkább kell azzal számolni, hogy a bevásárlóközpontokba tömörült eladóknak is márkakínálatot kell nyújtaniuk, mert a fogyasztói kereslet egyre határozottabb új trendje a márkapreferencia irányába mozdult el.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...