Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  

Ercsey Ida

A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban

Kiadó: IDRESEARCH KUTATÁSI ÉS KÉPZÉSI
Megjelenés: 2014. július 24.
Kötés: Ragasztott
ISBN: 9786155457111
Sorozat: REgionális- és Gazdaságtudományi Kismonográfiák

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2040 Ft     2400 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 1872 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Csaba László

Csaba László - Európai közgazdaságtan
3591 Ft
3990 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A monográfia célja a szolgáltatásgarancia szerepének elemzése a közüzemi szektorban, annak bemutatása, hogy milyen előnyei lehetnek a postai szolgáltatásgaranciáknak marketingvezérelt megközelítésben. A szolgáltatásgarancia vizsgálata során bemutatom mind a szolgáltatás igénybevétel előtti, mind a szolgáltatás igénybevétel utáni fogyasztói értékelés elméleti összefüggéseit és újszerű kutatási eredményeit. A monográfia célja az, hogy a szolgáltatásgarancia és a fogyasztói elégedettség elméletének bemutatásával, valamint a gyakorlat legfontosabb problémáinak tárgyalásával hasznos ismereteket nyújtson mind a közüzemi szektorban, a postai iparágban dolgozó gyakorlati szakembereknek, mind a felsőoktatási intézményekben tanuló mester és posztgraduális hallgatóknak.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...