Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  

Kiss Mariann

Alapmarketing (2014)

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 220 oldal
Megjelenés: 2015. április 30.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789630595704

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3150 Ft     3500 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2905 Ft
Szállítás: 4-10 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

 - Fesztiválturizmus
5130 Ft
5700 Ft
10%
megtakarítás

Poór József

Poór József - Menedzsment-tanácsadási kézikönyv 2016
6426 Ft
7140 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...