Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Közgazdaság  >  

Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 580 oldal
Megjelenés: 2009. március 25.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789630586702

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

5175 Ft     5750 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 4773 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

SHAPIRO, CARL,VARIAN, HAL R.,

SHAPIRO, CARL,VARIAN, HAL R., - AZ INFORMÁCIÓ URALMA
1275 Ft
1500 Ft
15%
megtakarítás

ANDREW WILEMAN

ANDREW WILEMAN - KÖLTSÉGMENEDZSMENT
3825 Ft
4500 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Bővebb ismertető

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...