Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Közgazdaság  >  

Barry Schwartz

A VÁLASZTÁS PARADOXONA - MIÉRT KEVESEBB A TÖBB?

Kiadó: Lexecon Kiadó
Oldalszám: 284 oldal
Megjelenés: 2007. szeptember 27.
Méret: 218 mm x 140 mm
Kötés: Ragasztott
ISBN: 9630612224

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2533 Ft     2980 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2324 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

ANDREW WILEMAN

ANDREW WILEMAN - KÖLTSÉGMENEDZSMENT
3825 Ft
4500 Ft
15%
megtakarítás

Barry Schwartz

Barry Schwartz - Miért dolgozunk?
1870 Ft
2200 Ft
15%
megtakarítás

Barry Michels - Phil Stutz

Barry Michels - Phil Stutz - Énerő
2541 Ft
2990 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Miért fordítunk egyre több időt vásárlásra? Miért okoz gondot a sok választási lehetőség? Ha farmert szeretnénk vásárolni, ma már különböző színű és szabású nadrágok közül választhatunk. Ha samponra van szükségünk, körülbelül több mint száz fajta közül választhatunk. A választás mindig pszichés teher és felelősség is. A számtalan választási lehetőség közepette sokszor túl sokat foglalkozunk azzal, hogy `mi lett volna ha`, ezáltal az esetleges kimaradt lehetőségekre gondolva csökken a megelégedettségünk. A szerző arra ösztönöz, hogy ne csak passzív kiválasztók legyünk, hanem hozzunk létre új lehetőségeket. A könyv jó néhány technikát is bemutat választásaink kordában tartására, a boldogságunk növelésére. `Ez a könyv kétfajta módon értékes. Egyrészt meggyőzően mutat rá arra, hogy legtöbbször a kevesebb választási lehetőség jobb, és hogy a legtöbben megpróbálják a legjobb döntést meghozni.Másrészt szellemes bevezetést nyújt a döntéshozatalról és az elégedettségről szóló aktuális pszichológiai kutatásokhoz.`; Daniel Kahneman, Nobel-díjas közgazdász Közgazdászok szerint ha több választási lehetőséget kínálnak fel a vevőknek, az nagyobb és élénkebb versenyhez fog vezetni,mely által termelékenyebbek és hatékonyabbak leszünk. Barry Schwartz briliánsan mutatja be könyvében, hogy ez nem teljesen igaz, hiszen csak egy bizonyos pontig növekszik a hatékonyság és a fogyasztói jólét. Praktikus tanácsokkal lát el bennünket a választásaink kordában tartására, hogy azok több megelégedéssel szolgáljanak. Számos kutatással támasztja alá az emberi döntéshozatal folyamatát,mint például azt, hogyan választunk iskolát, párt vagy orvost. Végezetül emlékeztet minket arra, hogy mi hoz igazi boldogságot az emberi életbe. A Forbes.com és a Business Week magazin ezt a könyvet a 2004-es év tíz legjobb üzleti könyv egyikének nevezte.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...