Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Közgazdaság  >  

Superbrands Szakértői Bizottság

SUPERBRANDS - ÁTTEKINTÉS MAGYARORSZÁG VEZETŐ MÁRKÁIRÓL 2004

Kiadó: Sanoma Budapest Zrt.
Oldalszám: 130 oldal
Megjelenés: 2007. szeptember 27.
Kötés: Kötött
ISBN: 9632165705

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

6375 Ft     7500 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 5850 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Paál Éva

Paál Éva - SZÁMVITELSZERVEZÉS ÉS VEZETÉS I 066-I/2001
2218 Ft
2464 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A világ legismertebb szava az oké. A második a Coca-Cola. A márkák kitörölhetetlen részei életünknek. Hatásuk felmérhetetlen. Illetve néha felmérik: volt, ahol kiderült, hogy a gyerekek többsége azt hiszi, a Kellogg's Corn Flakes szántóföldön terem. De hogyan értek el a márkák ekkora világsikert, és hogyan változtatták meg alapvetően Magyarországot?

Ez a könyv, a Superbrands Magyarország feltárja a legtöbb sikeres magyarországi márka történetét, fejlődését és eredményeit. Választ keres a sikerek titkaira. Emellett az ország legkiválóbb marketingszakembereinek gondolatait közli arról, mitől lesz valami ismert és elfogadott, sikeres márka, mitől lesz egy termék vagy egy cég Superbrand.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...