Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

Richard Koch

A 80/20 elv - Hogyan érjünk el többet kevesebbel

Kiadó: Trivium Kiadó Kft.
Oldalszám: 344 oldal
Megjelenés: 2016. május 31.
Méret: 135 mm x 200 mm
Kötés: Kartonált
ISBN: 9786155334269

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2966 Ft     3490 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2722 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Duncan, Kevin

Duncan, Kevin - Ötletek könyve
2465 Ft
2900 Ft
15%
megtakarítás

Chris Anderson

Chris Anderson - Így készülnek a TED-előadások
3120 Ft
3900 Ft
20%
megtakarítás

Adam M. Grant

Adam M. Grant - Eredetik
3120 Ft
3900 Ft
20%
megtakarítás

Richard Templar

Richard Templar - A cégvezetés szabályai
2507 Ft
2950 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Veres Zoltán

Veres Zoltán - A szolgáltatásmarketing alapkönyve
5175 Ft
5750 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Richard Koch amerikai közgazdász, korunk egyik legtermékenyebb menedzsment írója. Nevéhez fűződik a 80/20 szabály, a korábbi Pareto-elv újraértelmezése és továbbfejlesztése.
Több mint egy évszázada annak, hogy Pareto megfigyelte a ráfordítás és eredmény közötti állandóan fennálló aránytalanságot. A 80/20 elv szerint a munkánk eredményének 80 százaléka a ráfordított idő 20 százalékából keletkezik. Így ráfordításaink négyötöde gyakorlatilag haszontalan, és ez természetesen ellentétes azzal, amit várnánk.
A 80/20 szabály kimondja, hogy létezik egy belső egyenlőtlenség az okozatok és az eredmények, a ráfordítás és a produktum, az erőfeszítés és a jutalom között. A 80/20 arányszám jó mércéje ennek az egyenlőtlenségnek. Az üzleti életben is sok példa igazolja: a termékek 20 százaléka hozza az eladások 80 százalékát; a termékek vagy vevők 20 százalékának köszönhető a vállalatok vagy szervezetek profitjának 80 százaléka.
A könyv abban új, hogy kiterjesztette a 80/20 elvet más területekre is. Felismeri az elv kettős, egymást kiegészítő természetét a hatékonyság fokozása és az életminőség javulása között.
Segít azoknak, akik többet szeretnének kihozni az életükből, ki akarnak tűnni a tömegből és növelni akarják tevékenységük hatékonyságát.
A könyv egymillió példányban kelt el, és 34 nyelvre fordították le.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...