Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

A PUBLIC RELATIONS SZAKMA TÖRTÉNETE

Oldalszám: 230 oldal
Megjelenés: 2007. szeptember 27.
ISBN: 9638619015

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2541 Ft     2990 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2332 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Mischel, Walter

Mischel, Walter - Pillecukorteszt
3570 Ft
4200 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Dr. Beke Tamás a Szegedi Tudományegyetem PR vezetője, egyetemi oktató, gyakorló public relations tanácsadó, az Amerikai Public Relations Szövetség (PRSA), az Oktatói Akadémia (EA) és a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) tagja.

Szakmai tapasztalatait a gyakorlatban ügynökségeknél, multinacionális nagyvállalat kommunikációs vezetőjeként és public relations tanácsadóként szerezte. A public relations szakma fejlődésének feldolgozása mellett más témákban is elmélyült kutatómunkát folytat.
A public relations szakma hazai fejlődésének korszakos jelentőségű szakkönyve született meg Beke Tamás munkája nyomán. E manapság divatos kommunikációs és kapcsolatszervező szakterület nemzetközi (elsősorban amerikai és európai), valamint magyarországi történetével, a szakmafejlődés kiemelkedő személyeivel, azok munkásságával és szakmai érdemeivel ismerkedhetünk meg a szerző rendszerező történeti munkájából, amellyel régóta létező oktatási, és a szakmai műveltség alapismeretei körébe tartozó hiányt pótol a mű.
Beke Tamás munkájával gazdagodik a hazai public relations témájú szakirodalom és végre felszámolhatunk megint egy „fehér foltot" a ma még szép számmal létező szakmafejlesztő restanciáink közül. A szerző jó érzékkel mutatja be a ma már több mint egy évszázados szakmai fejlődés elkülönülő korszakait, a fejlődés fontosabb állomásait és szereplőit is.
Mindezeken túl számos hasznos információt is kapunk a könyvből a felemlített szövetségek és szakmai szervezetek vezető személyeitől kezdve, a különböző szakmai fórumok elérhetőségi információjáig bezárólag. Ez adja a könyv praktikumát.
Véleményem szerint a könyv legértékesebb részeit a public relations szakma kiemelkedő amerikai személyiségeinek különböző történetei (megkockáztatom: tanmeséi) jelentik. Ezekből még a profi public relations szakemberek is meríthetnek és okulhatnak.
A szerző utat mutat a követőknek, és ez ma, Magyarországon hatalmas érdem! Mindenkinek tiszta szívvel és jó lelkiismerettel ajánlom ezt a könyvet: gazdagodni fog vele minden public relations szakember, aki a kezébe veszi.

Dr. Szeles Péter

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...