Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

Müller

Az áruvilág kicsi királyai

Kiadó: Geopress Zrt.
Oldalszám: 207 oldal
Megjelenés: 2007. szeptember 27.
Méret: 235 mm x 162 mm x 17 mm
Kötés: Fűzött
ISBN: 9637910751

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

1275 Ft     1500 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 1170 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Tracy, Brian

Tracy, Brian - Tárgyalás
2116 Ft
2490 Ft
15%
megtakarítás

IZSÓ LAJOS, BECKER GYÖRGY SZER

IZSÓ LAJOS, BECKER GYÖRGY SZER - Termékélmény
1800 Ft
2000 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Melissa Müller elemzi a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét, bemutatja a reklámok világát és a gyerekekre gyakorolt hatását. Konkrét tanácsokat ad abban, miként reagáljon a szülő és a nevelő a gyermek növekvő igényeire, és óva int a reklám esetleges túlzott és káros befolyásától. Főleg tévéreklámokkal foglalkozik, de kitér az egyéb reklámhordozók hatására is. Igyekszik bemutatni a mai gyermekek generációját, feltárja a reklámok világát, és azok gyermekekre gyakorolt hatását. Bemutatja a reklámszakma különféle trükkjeit, és szót ejt a reklám jövőjéről. Vásárlási szokások, a fogyasztói szokásokat befolyásoló tömegkommunikációs eszközök és a reklám viszonya, a reklámok nyelvi kérdései, a fogyasztásra épülő piacgazdaság egymással szoros összefüggésben lévő elemei, a gyerekek, mint közvetlen és közvetett fogyasztók, illetve vásárlási tanácsadók - csupán néhány érdekes témakör a könyvben tárgyalt átfogó anyagból, amely a szülőkön és nevelőkön kívül a marketingszakemberek figyelmét sem kerülheti el.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...