Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

PISKÓTI ISTVÁN

Businessmarketing-menedzsmentÜzleti Döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 373 oldal
Megjelenés: 2014. október 30.
ISBN: 9789630595346

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

4950 Ft     5500 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 4565 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

 - Fesztiválturizmus
5130 Ft
5700 Ft
10%
megtakarítás

Rekettye Gábor

Rekettye Gábor - Marketing a magyar kisvállalatoknak
3591 Ft
3990 Ft
10%
megtakarítás

GÁSPÁR TAMÁS

GÁSPÁR TAMÁS - Stratégia sapiens
3960 Ft
4950 Ft
20%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

4000026391

4000026391 - Dzsungel vagy esőerdő?
1350 Ft
1500 Ft
10%
megtakarítás

Kordos Szabolcs

Kordos Szabolcs - Eszem-iszom, Hungary
2966 Ft
3490 Ft
15%
megtakarítás

Robert Galbraith

Robert Galbraith - Kakukkszó
3391 Ft
3990 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány. Dr. Veres Zoltán tanszékvezető egyetemi tanár Pannon Egyetem, Veszprém Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: "A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart.' Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt. az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...