Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

Luke Sullivan

Hogyan fürdessünk malacot? - A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve

Kiadó: White Rabbit kiadó
Oldalszám: 448
Megjelenés: 2014. július 30.
Méret: 230 mm x 153 mm
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789630861601

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

4156 Ft     4890 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3814 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Virányi Péter

Virányi Péter - Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!
2108 Ft
2480 Ft
15%
megtakarítás

Müller

Müller - Az áruvilág kicsi királyai
1275 Ft
1500 Ft
15%
megtakarítás

Bauer András, Kolos Krisztina

Bauer András, Kolos Krisztina - Márkamenedzsment
3600 Ft
4000 Ft
10%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Kurt Cobain

Kurt Cobain - Naplók
5074 Ft
5970 Ft
15%
megtakarítás

Mike Hillenbrand

Mike Hillenbrand - Kompakt útiszótár - német
1274 Ft
1499 Ft
15%
megtakarítás

 - Körkép 2012 #
99 Ft
1790 Ft
94%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Hosszas előkészítő munka után Hogyan fürdessünk malacot? A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve címmel végre magyarul is megjelent Luke Sullivan: Hey Whipple, Squeeze This! A Guide to Creating Great Advertising című reklámszakmai bestsellere. A reklámszakma által csak "biblia" néven elhíresült könyv pimasz szókimondással, szemléletes és életszerű példák segítségével magyarázza el, hogyan készítsünk erőteljes, hatékony és sikeres reklámot. Sullivan könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Egyaránt kreatív hitvallás és szakmai alapvetés. Megismerhetjük belőle a kreativitás természetét, az ötletgenerálás fortélyait, a reklám születésének körülményes folyamatát. Hasznos gyakorlati tippeket és tanácsokat kínál, miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk; mi több, finom humorral és nagy bölcsességgel villantja fel a reklámszakma világát, annak minden szépségével és tébolyával. Tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról a reklámkészítés mesterségéről, szellemiségéről és valóságáról beszél, de még a szakmába történő bejutáshoz is hasznos tippeket kínál. Sullivan reklámszakmai kézikönyvét azoknak ajánljuk, akiknek munkájában fontos a kreativitás; akik hisznek az ötlet erejében; akik szeretnének eredeti, hatékony és sikeres reklámmal előrukkolni; vagy egyszerűen csak többet akarnak tudni a reklámok csodálatos világáról - vagy inkább: a csodálatos reklámok világáról. Legyen szó diákról, reklám-, pr- vagy marketingszakemberről, leendő és hivatásos kommunikátorról, a Hogyan fürdessünk malacot? mindenki számára nélkülözhetetlen muníciót kínál a reklámkészítés és az alkalmazott kreativitás frontvonalán.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...