Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

Paul W. Farris - Neil T. Bendle - Philip E. Pfeifer - David J. Reibstein

MARKETINGMÉRÉSEK - GFK KÖNYVEK -

Kiadó: Scolar Kiadó és Szolgáltató Bt.
Oldalszám: 360 oldal
Megjelenés: 2008. szeptember 23.
Méret: 260 mm x 185 mm
ISBN: 9789632440637

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

6705 Ft     7450 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 6184 Ft
Szállítás: 4-10 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Keri Smith

Keri Smith - Nyírd ki ezt a naplót
1954 Ft
2299 Ft
15%
megtakarítás

.

. - ELSŐ BENYOMÁS - TUDD MEG, MILYENNEK LÁTNAK MÁSOK!
3570 Ft
4200 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A marketingszakemberek manapság egyre inkább szembesülnek azzal az elvárással, hogy módszereiket, tevékenységüket számszerűsíteni kellene. Ezáltal a marketingre elköltött összegek nyomon követhetővé, eredményeik megfoghatóvá, ellenőrizhetővé válnak. E könyvben négy vezető kutató és tanácsadó módszeresen bemutatja a mai legértékesebb marketingmutatókat, kiemelve, mi rejlik az egyes mutatók mögött, melyek azok erősségei és gyenge pontjai. Elmagyarázzák, pontosan hogyan használhatjuk ezeket mélyebb ismeretek megszerzésére, és hogyan reagáljunk azokra. Rávilágítanak a mutatók közötti legfontosabb összefüggésre, eligazítást nyújtanak a tekintetben, hogy mely helyzetekben mely mutatókat érdemes használni, azok milyen kiindulási adatokat, információkat igényelnek. Természetesen segítenek értelmezni a kapott eredményeket, és bemutatják, hogy az eredményeket különböző megvilágításba helyezve milyen helyes, illetve helytelen következtetéseket vonhatunk le. Legyen az egy kis üzlet tulajdonosa, egy ötvenfős középvállalat vezetője, vagy akár egy nagyvállalat marketing igazgatója – a könyvből mindenki hasznos információkhoz juthat, hogy miként adhat el többet, hogyan növekedhet, hogyan juthat a konkurencia megfigyelésével értékes információkhoz, és nem utolsósorban abban is segít, hogyan számíthatjuk ki, hogy megtérülnek-e a marketingre kiadott forintjaink? A ma ismert legfrissebb elméleti anyagon túl minden fejezet konkrét gyakorlati példákat is tartalmaz, melyek megkönnyítik az elmélet elsajátítását.

„A mérés minden egészséges üzlethez elengedhetetlen, és a Marketingmérések alapvető módszereket és technikákat emel ki a mérések tengeréből – a fogyasztóktól az eladókon át a folyamatosan változó médiavilágig. Ezt el kell olvasni minden cégvezetőnek, aki üzleti növekedése érdekében optimalizálni szeretné tevékenységének és eredményeinek mérési módszereit.”
Kimberley B. Dedeker alelnök, Globális Fogyasztói és Piaci Ismeretek, Procter & Gamble

Paul W. Farris 1980 óta tanít a Virginiai Egyetemen (Darden Graduate Business School Landmark), ahol kommunikációs és marketingprofesszor. Farris a kiskereskedelmi hatalommal és a reklám hatásainak mérésével kapcsolatos kutatásairól írt cikkeivel számos díjat nyert.

Neil T. Bendle a Minnesotai Egyetem (Carlson School of Marketing) marketing Ph. D. hallgatója. A Dardenen végezte az MBA-t, és csaknem egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a marketingmenedzsment, tanácsadás, üzleti rendszerfejlesztés és pénzügyi menedzsment területén.

Philip E. Pfeifer a Darden Graduate Business School alumnikutatás-professzora jelenleg az interaktív marketi

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...