Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

BORJÁDI GYÖRGY-JUHÁSZ PÉTER

MARKETINGPIRULA RECEPT NÉLKÜL

Kiadó: GALENUS
Oldalszám: 184 oldal
Megjelenés: 2003
Méret: 238 mm x 167 mm x 12 mm
Kötés: Kartonált
ISBN: 9638633603
Sorozat: Vállalkozó gyógyszerész

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2125 Ft     2500 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 1950 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

JUHÁSZ PÉTER

JUHÁSZ PÉTER - Karrierem könyve
3391 Ft
3990 Ft
15%
megtakarítás

IZSÓ LAJOS, BECKER GYÖRGY SZER

IZSÓ LAJOS, BECKER GYÖRGY SZER - Termékélmény
1800 Ft
2000 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

"2003. októberében jelenik meg a Galenus Kiadó gondozásában Marketingpir(l)ula recept nélkül című kiadványunk, amely újdonságnak számít a könyvpiacon. Alapvetően azon gyógyszerészek és más egészségügyi szakemberek számára íródott, akik szeretnék jobban megérteni a marketing- és reklámtevékenységet a vény nélküli gyógyszerek piacán, s ezáltal hatékonyabban végezni saját munkájukat ezen a területen."

"A szerzőpáros hosszú évek óta csúcsvezetőként, ill. marketingszakemberként tevékenykedik az OTC-piacon, s így nem kívülállóként, hanem közvetlen közelről, sőt saját tapasztalatai, nemzetközi és szakirodalmi ismeretei alapján képes feltárni a piac ezen szegmensét."

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...