Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

Daniel H. Pink

MOTIVÁCIÓ 3.0

Kiadó: HVG KIADÓ
Oldalszám: 320 oldal
Megjelenés: 2010. október 28.
Méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
ISBN: 9789633040201

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3315 Ft     3900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3042 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

NASS, CLIFFORD

NASS, CLIFFORD - Az ember, aki hazudott a laptopjának
3060 Ft
3600 Ft
15%
megtakarítás

Thaler, H. Richard

Thaler, H. Richard - Rendbontók
4165 Ft
4900 Ft
15%
megtakarítás

EDWARD DE BONO

EDWARD DE BONO - A hat értékmedál
2465 Ft
2900 Ft
15%
megtakarítás

Tom Chatfield

Tom Chatfield - Hogyan boldoguljunk a digitális korban?
1870 Ft
2200 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

KNIGHT,ERIC

KNIGHT,ERIC - LASSIE HAZATÉR
678 Ft
798 Ft
15%
megtakarítás

NORDQVIST, SVEN

NORDQVIST, SVEN - Pettson karácsonya
2000 Ft
2500 Ft
20%
megtakarítás

POPPER PÉTER

POPPER PÉTER - Részemről mondjunk mancsot!
2125 Ft
2500 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Olvasson bele a(z) MOTIVÁCIÓ 3.0 című könyvbe!

A legtöbben azt hisszük, hogy mind önmagunk, mind pedig mások motiválására a legjobb eszköz valamilyen kívülről jövő jutalom, például, a pénz. Ez a "jutalmazás-büntetés" elmélete. Provokatív és igen meggyőző, új könyvében Daniel H. Pink azt állítja, hogy ez bizony hibás elgondolás, ugyanis a kimagasló teljesítmény és megelégedettség titka - mind a munkában, az iskolában, mind pedig a magánéletben - az a mélyen gyökerező emberi szükséglet, hogy mi irányítsuk a saját életünket, új dolgokat tanuljunk és alkossunk, és jobbá tegyünk saját életünket és a világunkat. Az emberi motiváció 4 évtizeden át tartó tudományos kutatásával a háta mögött, Pink feltárja a tudományos ismeretek és az üzleti gyakorlat közötti szakadékot, és azt, hogy ez milyen hatással van az élet minden területére. Levezeti, hogy a jutalmazás és büntetés rendszere miért működött jól a XX. században, és miért alkalmatlan az emberek motiválására a XXI. században. Ebben a könyvben Pink megvizsgálja a motiváció 3 elemét: az önállóságot, a mesterséget és a célt, majd okos, és igen meglepő módszereket kínál ezek mozgásba hozására. Menet közben megismerteti olvasóit olyan cégekkel, amelyek új megközelítésből tekintenek a motivációra, és olyan tudósokkal és vállalkozókkal, akik kijelöltek egy - meglehetősen merész - új utat.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...