Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

Dr. Nagy Krisztina

Nevek harca

Kiadó: Pult Kft.
Oldalszám: 290 oldal
Megjelenés: 2014. június 19.
ISBN: 9789630893060

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

4241 Ft     4990 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3892 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Bauer András, Kolos Krisztina

Bauer András, Kolos Krisztina - Márkamenedzsment
3600 Ft
4000 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Mi az a személyes márka és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével? Nagy Krisztina könyve nem "szakirodalom" a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány. A könyvből kiderül, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével erős, egységes és a célcsoport számára vonzó üzleti énmárka építhető, és hogyan használhatjuk ezeket szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...