Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

IZSÓ LAJOS, BECKER GYÖRGY SZER

Termékélmény

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Megjelenés: 2011. április 26.
ISBN: 9789630589802

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

1800 Ft     2000 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 1660 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Bauer András, Kolos Krisztina

Bauer András, Kolos Krisztina - Márkamenedzsment
3600 Ft
4000 Ft
10%
megtakarítás

Sárvári György

Sárvári György - Tudatváltás
4140 Ft
4600 Ft
10%
megtakarítás

BALDONI, JOHN

BALDONI, JOHN - Irányítsa főnökét!
1350 Ft
1500 Ft
10%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Wass Albert

Wass Albert - TAVAK ÉS ERDŐK KÖNYVE
1088 Ft
1280 Ft
15%
megtakarítás

MARRI, EMANUELA

MARRI, EMANUELA - PONS TEMATIKUS SZÓTÁR - OLASZ
3816 Ft
4490 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal. Hámori Balázs egyetemi tanárBudapesti Corvinus EgyetemA Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és marketing vonatkozásaiba egyaránt.Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési igazgatóHoffmann Research International 978 963 05 8980 2 o 455 o B5 o Kartonált, ragasztókötött

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...