Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  

KENESEI ZSÓFIA- KOLOS KRISZTIN

Szolgáltatásmarketing és -menedzsment

Kiadó: ALINEA FONTES BT.
Oldalszám: 472 oldal
Megjelenés: 2014. január 17.
Kötés: Keménytáblás
ISBN: 9786155303418

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

4207 Ft     4950 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3861 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

HAKANSSON, HAKAN

HAKANSSON, HAKAN - Határtalan hálózatok
3825 Ft
4500 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Veres Zoltán

Veres Zoltán - A szolgáltatásmarketing alapkönyve
5175 Ft
5750 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

"Mint gyakorló vállalatvezető Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina Szolgáltatásmarketing és -menedzsment könyvének előző kiadását a mindennapokban üzleti kézikönyvként használom, legyen szó akár a patikakártya megújításáról, akár egy kiegészítő szolgáltatás bevezetéséről vagy egy hűségprogram indításáról. Az elmúlt évtized gyakorlata számomra is bebizonyította, hogy pénzben megtérülő befektetés az ügyfeleknek nyújtott minőségi szolgáltatás. Ezért is örülök, hogy a szerzők újraírták a könyvet, kiegészítve az elmúlt évek új ismereteivel és az internet lehetőségeinek részletes bemutatásával. Meggyőződésem, hogy ez a könyv nem hiányozhat az üzleti könyvtárak polcairól." Dr. Lukács Marianna Igazgató, Patikapénztár "Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina könyve nagyszerű összefoglalást ad a szolgáltatásmarketing és -menedzsment aktuális kérdéseiről, rendszerezi és összefoglalja az internet világában egyre bonyolultabbá váló ismereteket. Segítséget ad ahhoz, hogy azonnal reagálni tudjunk a szervezetünket ért külső hatásokra, és képesek legyünk vevőink magas színvonalú kiszolgálására. A könyv központi gondolata - a minőségi szolgáltatás kialakítása - lehetőséget teremt minden vállalat számára, hogy biztosítsa vevői elégedettségét és hosszú távon nyereségessé tegye vállalkozását. Ajánlom ezt a könyvet minden szolgáltató ágazatban dolgozó szakembernek, akár stratégiai, akár napi munkája során kíván hasznosítható ismeretekhez jutni." Kollin Gergely Szállodaigazgató, Novotel Budapest Danube

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...