Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Ismeretterjesztő  >  

Dan Schawbel

ÉN 2.0 - Építsd online a személyes márkád!

Kiadó: HVG KIADÓ
Oldalszám: 309 oldal
Megjelenés: 2012. szeptember 03.
Kötés: Fűzött
ISBN: 9789633040874

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3315 Ft     3900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3042 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Dan Ariely

Dan Ariely - Az (őszinte) igazság a hazugságról
3315 Ft
3900 Ft
15%
megtakarítás

Dan Millman

Dan Millman - AZ ÉLET NÉGY CÉLJA
2541 Ft
2990 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Danielle Steel

Danielle Steel - ERŐSZAKKAL VÁDOLVA
849 Ft
999 Ft
15%
megtakarítás

Danielle Steel

Danielle Steel - Naplemente Saint Tropez-ban
849 Ft
999 Ft
15%
megtakarítás

SZALAI NÓRA

SZALAI NÓRA - 5 Perc Angol kezdőknek és újrakezdőknek
4077 Ft
4530 Ft
10%
megtakarítás

Méhes György

Méhes György - Egyetlenem
2249 Ft
2999 Ft
25%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Olvasson bele a(z) ÉN 2.0 - Építsd online a személyes márkád! című könyvbe!

Az Én 2.0 kézen fogva vezet minket az úton, melynek során személyes márkánkat felépíthetjük, fenntarthatjuk és karrierálmaink elérése érdekében alkalmazhatjuk. Akár pályát akarunk változtatni, akár állást keresünk vagy a munkahelyünkön szeretnénk előrébbjutni, Dan Schawbel, a személyes márka szakértője megmutatja a kiutat a közösségi média áthatolhatatlannak tűnő labirintusából. A könyv – a blogolás, a videós önéletrajz, és az olyan networking oldalak, mint a LinkedIn, a Facebook és a Twitter mellett – immár elengedhetetlen és a legkorszerűbb eszköze lett a saját márka kiépítésének és a karrierépítésnek.

Dan Schawbel a Millennial Branding managing partnere, a Personal Branding című magazin kiadója és a személyes márka vezető szakértője. Online naplója, a Personalbrandingblog.com – melynek cikkeit olyan mérvadó amerikai portálok is átveszik, mint a Reuters és a Fox Business – napjaink legfontosabb karrierépítéssel kapcsolatos blogjainak egyike. Dan rendszeresen ír cikket a Wall Street Journal és a Metro US számára is, és ő a BusinessWeek legfiatalabb publicistája. Több mind 150 alkalommal tűnt fel az online és offline médiában, többek között a New York Times-ban, a Wall Street Journal-ban, a CBS-en, a Fox-on és az ABC-n.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...