Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Ismeretterjesztő  >  

MCLUHAN, MARSHALL-FIORE, QUENTIN

MÉDIAMASSZÁZS - EGY RAKÁS HATÁS #

Kiadó: Typotex Kiadó
Oldalszám: 160 oldal
Megjelenés: 2012. november 06.
Kötés: Kötött
ISBN: 9789632797427

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2465 Ft     2900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2262 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Jojo Moyes

Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek
3136 Ft
3690 Ft
15%
megtakarítás

Keri Smith

Keri Smith - Nyírd ki ezt a naplót
1954 Ft
2299 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Magdalena Tulli

Magdalena Tulli - Vörösben
160 Ft
200 Ft
20%
megtakarítás

KERÉKGYÁRTÓ GYÖRGY

KERÉKGYÁRTÓ GYÖRGY - Hegyi szakaszok szobakerékpáron
320 Ft
400 Ft
20%
megtakarítás

Abby Lee

Abby Lee - Hol jár az eszem? #
2116 Ft
2490 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Mikor először gyűjtötték egybe McLuhan profetikus kijelentéseit az elektronizált információs kor életéről, meglepetéssel tapasztalták, hogy megfigyelései négy évtized elteltével is milyen zavarba ejtően tiszták, mennyire meghökkentően pontosak és időszerűek. A Médiamasszázs egy visszapillantó tükör, amely a láthatatlan és a természeti környezet, az érzékszervi hatások, a tömegmédia mindennapjai, a fogyasztói javak, a sajtó, a reklámok, és a művészetek kaleidoszkópját mutatja számunkra. Kétségkívül tudománytörténeti jelentőségű mű. Quentin Fiore illusztrációi és Jerome Agel kiegészítései kísérik, melyek McLuhan tudás, eredetiség, provokáció és intuíció iránti szenvedélyességére reflektálnak. Marshall McLuhan kanadai tudós, filozófus, irodalomtanár és irodalomkritikus, rétor és kommunikáció-teoretikus volt. Munkássága a médiaelmélet egyik sarokköve, melyet a reklám- és médiaipar a gyakorlatban is alkalmaz. Nevéhez fűződik "a médium maga az üzenet" ("the medium is the message") szlogen és a "globális falu" ("the global village") fogalom bevezetése, valamint a hozzájuk tartozó elméletek kidolgozása.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...