Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Ismeretterjesztő  >  Társadalomtudomány  >  

A szokás hatalma

Kiadó: Pult Kft.
Oldalszám: 300 oldal
Megjelenés: 2012. június 13.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789638940520

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2975 Ft     3500 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2730 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Shannon Kaiser

Shannon Kaiser - Kalandok a léleknek
2796 Ft
3290 Ft
15%
megtakarítás

Charles Duhigg

Charles Duhigg - A szokás hatalma
2975 Ft
3500 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

KERTÉSZ IMRE

KERTÉSZ IMRE - K. dosszié - Önéletrajz két hangra
1992 Ft
2490 Ft
20%
megtakarítás

Berg Judit

Berg Judit - Rumini Zúzmaragyarmaton
2541 Ft
2990 Ft
15%
megtakarítás

Berg Judit

Berg Judit - Rumini és a négy jogar
2796 Ft
3290 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok - csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékeny­ségünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra. Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését - és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink. A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket - és az egész életünket. A Tartalomból: Előhang: A szokások átalakítása, mint terápia Első rész: Az egyének szokásai 1. A szokáshurok Hogyan működnek a szokások? 2. A sóvárgó agy Hogyan alakítsunk ki új szokásokat? 3. A szokások megváltoztatásának aranyszabálya Mitől következik be a változás? Második rész: A sikeres szervezetek szokásai 4. Kulcsszokások, avagy Paul O'Neill balladája Milyen szokások a legfontosabbak? 5. A Starbucks és a siker, mint szokás Amikor az akaraterő automatikussá válik 6. A válság hatalma Hogyan alakítanak ki szokásokat a vezetők tervekre és a véletlenre alapozva? 7. Honnan tudja a Target, mit akarunk, mielőtt mi tudnánk? Amikor a vállalatok megjósolják (és diktálják) a szokásokat Harmadik rész: A közösségek szokásai 8. A Saddleback-egyház és a montgomeryi buszbojkott Hogyan alakulnak ki a mozgalmak? 9. A szabad akarat neurológiája Felelősek vagyunk a szokásainkért? Charles Duhigg a New York Times oknyomozó riportere, a National Academy of Sciences Reporting Award, a National Journalism Award és a George Polk Award-díjak tulajdonosa, akit 2009-ben Pulitzer-díjra is jelöltek. Gondolatai gyakran szerepelnek a This American Life, az NPR, a PBS NewsHour és a Frontline műsoraiban. A Harvard Business Schoolon és a Yale-en végzett; jelenleg Brooklynban él feleségével és két gyermekével.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...