Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Ismeretterjesztő  >  Társadalomtudomány  >  

Feischmidt Margit (szerk.): Nemzet a mindennapokban - Az újnacionalizmus populáris kultúrája

Kiadó: L Harmattan Könyvkiadó Kft.
Oldalszám: 478 oldal
Megjelenés: 2014. március 19.
Kötés: Ragasztott
ISBN: 9789632367866

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3230 Ft     3800 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2964 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Andok Mónika

Andok Mónika - Digitális média és mindennapi élet
1691 Ft
1990 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A könyv a mai magyar nacionalizmus hétköznapi és populáris formáiról szól. Azokat a beszédmódokat, jelképeket és társadalmi folyamatokat elemzi, amelyek a nemzetet a 21. század elején újra vonzóvá és fontossá teszik. Bemutatja, hogy a magyarság, mint a közösségnek és a hagyományoknak egy jól kezelhető, erős érzelmi mozgósító erővel bíró készlete miként értékelődik fel a fiatalok, társadalmi lecsúszástól félő falvak lakói, munkanélküli munkások, és a státuszuk megerősítésére törekvő középosztályi emberek számára. A kötet szerzői azt állítják, hogy a nemzetet a nagyságra, erőre, sőt fölényre irányuló társadalmi igény legitimálja, annak aktuális formáit ugyanakkor a szélsőjobboldali politika és egy nemzeti brandet létrehozó kulturális ipar, továbbá a radikális média teremtik meg. A könyvből megtudjuk, hogy ebbe a folyamatba miként kapcsolódik be a Trianon-kultusz, a nemzeti rock zene, az erdélyi etnoturizmus és jótékonykodás.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...