Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Művészet  >  Film, színház, zene, tánc  >  

Guld Ádám - Havasréti József (szerk.)

Zenei szubkultúrák médiareprezentációja

Kiadó: Gondolat Kiadói Kör
Oldalszám: 266 oldal
Megjelenés: 2012. december 10.
Kötés: Fűzött
ISBN: 9789636934316

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2555 Ft     2690 Ft

5% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2367 Ft
Szállítás: 4-10 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Kardos József

Kardos József - A SZENT KORONA-TAN ÉS A LEGITIMIZMUS
2550 Ft
3000 Ft
15%
megtakarítás

Alan Walker

Alan Walker - Liszt-reflexiók
2932 Ft
3450 Ft
15%
megtakarítás

Mikusi Balázs (szerk.)

Mikusi Balázs (szerk.) - Wolfgang Amadé Mozart levelei
4241 Ft
4990 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Kommunikáció- és Kultúratudományi Tanulmányok. A populáris zene előállításával, értelmezésével, de mindenekelőtt terjesztésével kapcsolatos gyakorlatok a közösségi weboldalak térhódításával radikálisan megváltoztak. Ennek eredményeként olyan szokások, trendek, közösségi szerveződési formák jöttek létre, melyek csak nehezen helyezhetők el a klasszikus szubkultúra-kutatás, illetve a művészetszociológia kontextusaiban. A mediális jelenlét, az interaktivitás, a közösségi kontroll szerepe nagymértékben megerősödött, olyan stílusokat, zenei gyakorlatokat, előadókat, sőt sztárokat helyezve a zenei színtér centrumába, melyek a hagyományos hangrögzítők, illetve a termelés, az elosztás és a fogyasztás merev szétválasztására építő, a tőke- és médiakoncentráció eredményezte erőfölénnyel gyakran visszaélő "internet előtti" zeneipar világában elképzelhetetlenek voltak. Kulcsfogalmak a kötet írásaiból: a YouTube hatása a zenei gyakorlatokra és zenei klipek esztétikájára, a metálwebzine-ek és metál-blogok kommunikációja, a posztmodern test szerepe a kortárs popzene világában, a hipsterek szubkultúrája, az emo stílus médiareprezentációja, a popvilág és a modern opera egymásra hatása, underground és alternatív színterek építése a hálózaton, a sztárszerepek átalakulása. A kötet tanulmányai e jelenségeket járják körül, a szubkultúra-kutatás, a médiaszociológia, a zeneszociológia, a kulturális antropológia és a kultúrakutatás eszközeivel.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...