Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Szakkönyv  >  Számítástechnikai  >  

KIRKPATRICK, DAVID

A facebook-jelenség

Kiadó: Talentum Kiadó Kft.
Megjelenés: 2011
Méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
ISBN: 9789636894603

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3391 Ft     3990 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3112 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Adam Lashinsky

Adam Lashinsky - Az Apple kulisszatitkai
2975 Ft
3500 Ft
15%
megtakarítás

DAVID GIBBINS

DAVID GIBBINS - Total War: Rome - Karthágónak vesznie kell
2792 Ft
3490 Ft
20%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Hogyan hozott létre egy tizenkilenc éves harvardi hallgató egy céget, amely átformálta az internetet, és hogyan duzzasztotta fel azt a jelenlegi óriási méretére? Néhány év alatt a kollégiumi újításként indult Facebook portál a történelem egyik leggyorsabban fejlődő cégévé vált. Mára mintegy ötszázmillió felhasználója van, és nem csak a tizenévesek, hanem világszerte több millió felnőtt életének részévé vált. A Facebook folyamatosan terjeszkedik, és megdöbbentő a befolyása - még politikai tüntetésekben is szerepet játszik a világ számos részén, Kolumbiától egészen iránig. A veterán riporter, David Kirkpatrick a Facebook vezetőinek közreműködésével térképezte fel a cég lenyűgöző történetét és életünkre kifejtett hatását. Kirkpatrick elénk tárja, hogyan jött létre a Facebook, miért indult virágzásnak, és jelenleg merre tart. Lejegyzi a cég sikereit és ballépéseit, és páratlanul részletesen mutatja be Mark Zuckerberget, a Facebook alapítóját és vezérigazgatóját, aki a vállalat elképesztő felemelkedésének központi figurája. Hogyan nőtt ilyen gyorsan ennyire hatalmasra a fiatal egyetemi hallgató vállalkozása? Zuckerberg mindvégig határozottan ragaszkodott saját víziójához, a profit helyett a növekedésre koncentrált, és azt hangsúlyozta, hogy a Facebooknak uralnia kell az internetes kommunikációt. Ez volt az a nyerő stratégia, amellyel cége megváltoztatta a közösségi életet az Egyesült államokban és világszerte. A Facebook ma már megkerülhetetlen a marketing terén, átformálja a politikát, az üzleti életet, de még saját identitásunkról alkotott elképzeléseinket is.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...