Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Tankönyv  >  

4000026391

Dzsungel vagy esőerdő?

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Megjelenés: 2011. június 02.
ISBN: 9789630589833

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

1350 Ft     1500 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 1245 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

4000027373

4000027373 - Új közgazdaságtan. A minőség társadalma
3391 Ft
3990 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Kesztler Lőrinc

Kesztler Lőrinc - Zenei alapismeretek
792 Ft
990 Ft
20%
megtakarítás

Bános Tibor

Bános Tibor - Kabos Gyula
422 Ft
845 Ft
50%
megtakarítás

Dr. Lux Elvira

Dr. Lux Elvira - SZEXKONTROLL - AZ ÉLET DOLGAI
833 Ft
980 Ft
15%
megtakarítás

Olga Grushin

Olga Grushin - Szuhanov álomélete
340 Ft
400 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Dzsungel vagy esőerdő? Minden gyakorló menedzser, minden az üzleti tudományokat különböző szinten tanuló hallgató részére életbevágóan fontos azoknak a komplex üzleti hálózatoknak a megértése, amelyekben a vállalatoknak tevékenykednie kell. Ez a könyv az üzleti hálózatokra vonatkozó legfontosabb cikkek gyűjteménye, egyben avatott vezetőként segíti az olvasót az üzleti hálózatok megértésében és az azokban való eredményes cselekvésben. Meggyőződésem, hogy értékes olvasmány mindazok számára, akik érdeklődnek a modern üzleti élet valósága iránt.David Forda "Business Marketing" könyv szerkesztője és társszerzőjea business marketing professzoraaz IMP Group egyik alapítójaAz IMP kutatócsoport képviselői nem a vállalatot, hanem az üzleti kapcsolatot tekintik a gazdaság alapegységének. Vallják, hogy egy vállalat egyedül üzleti kapcsolatai révén nyerheti el értelmét. E kapcsolatok szövete maga az üzleti hálózat, mely globalizálódó világunkban mindinkább a versenyképesség, az innováció forrásává válik. Ajánlom e könyvet mindazoknak, akik szívesen bővítik ismereteiket e megközelítéssel, illetve azon fogalmakkal, melyek révén a hálózati gazdaság belső törvényszerűségei még inkább megragadhatóvá, elemezhetővé válnak.Hernádi Zsolta MOL-csoport elnök-vezérigazgatója 978 963 05 8983 3 o o B5 o Kartonált, ragasztókötött 5250 Ft

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...