Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Tankönyv  >  Pedagógia  >  

Csillag Ferenc - Takács István

Utak - tévutak (Példák az iskolai konfliktusok kialakulására és kezelésére)

Kiadó: FLACCUS BT.
Oldalszám: 384
Megjelenés: 2010. november 17.
Méret: 235 mm x 164 mm x 20 mm
Kötés: Kartonborított, ragasztott
ISBN: 9789639412781

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2890 Ft     3400 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2652 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Beate Lohmann

Beate Lohmann - Diszlexiások az iskolában
848 Ft
998 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

(Szerkesztette:) Dr. Aedeen Cremin

(Szerkesztette:) Dr. Aedeen Cremin - A régészet csodái #
3972 Ft
4965 Ft
20%
megtakarítás

Bartos Erika

Bartos Erika - BOGYÓ ÉS BABÓCA ÜNNEPEL
1691 Ft
1990 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A könyv az iskolai élet eseményeiről szól, az elbeszélés-gyűjtemény, a gyakorlati kézikönyv és az elméleti szakkönyv harmonikus együttese. A szerzők kitűnően ismerik az iskola belső világát, és nem riadnak vissza az ún. kényes témáktól sem, mint pl. a fenntartó és a nevelőtestület konfliktusa egy igazgatóválasztás kapcsán, vagy a családi tragédia, az apa hirtelen halálakor nyújtott pedagógusi segítség leírása. Az esetek a tanítási órán kívüli helyzeteket is bemutatják (kirándulás, táborozás, a napközis élet stb.). A kötet néhány nyitott, "befejezetlen" történetet is tartalmaz. Ezek még inkább elgondolkodtatnak, például arról, vajon hogyan oldható fel a tanítónál a gyerek nem megfelelő viselkedése miatti csalódottság, megbántottság és az ezt követő távolságtartás. A szerzők a könyv minden fejezetéhez összeállították a történetekkel összefüggésbe hozható Kulcsszavak gazdag listáját. Ezek segítenek a történetekben előforduló helyzetek, jelenségek, cselekvéses és szóbeli megnyilvánulások azonosításában, vagyis abban, hogy pedagógiai és pszichológiai ismereteink birtokában szaknyelven is megnevezzük őket. A Kulcsszavak az általános-, a fejlődés- és neveléslélektan, a szociál- és a klinikai pszichológia, valamint a neveléstudomány és a gyógypedagógia fogalmait, törvényszerűségeit foglalják magukban. Az esetekhez gondosan összeállított Feldolgozási szempontok tartoznak. A szempontok négy "kategóriában", a pedagógusok, a szülők, a diákok és a pedagógusjelöltek számára készültek. Lehetőséget nyújtanak eddigi tanulmányaikban szerzett ismereteik alkalmazására, továbbépítésére, és (élet)tapasztalataik felidézésére. A módszerkínálat bőséges: szerepjáték, "pszichodráma", elemzés, értelmezés, saját tapasztalatok, életesemények felidézése, véleményalkotás, a történetben fellelhető jelenségek hátterének, okainak, elméleti vonatkozásainak megkeresése, pl. a szakirodalomban, amely csoportos beszélgetés, vita, esetleg egyéni konzultáció és gyakorlati feladat keretében valósulhat meg. A kötet a pedagógusképzés hallgatói és a gyakorló pedagógusok számára egyaránt hasznos olvasmány, és sok tanulsággal szolgál az iskolás korosztály szülei, valamint - osztályfőnöki órákon való eset-megbeszélések révén - a tanulók számára is.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...