Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Tankönyv  >  Szótárak  >  

Király Béla

Nagy marketing szótár

Kiadó: Optimum Marketing Kft.
Oldalszám: 793 oldal
Megjelenés: 2011. szeptember 30.
Kötés: Keménytáblás
ISBN: 9789632185880

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3391 Ft     3990 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3112 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

 - Német-magyar, magyar-német gyerekszótár
5091 Ft
5990 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A Nagy marketing szótár egy minden korábbinál teljesebb, korszerűbb, hiánypótló mű, mely közel 6000 marketinggel kapcsolatos, vagy a mindennapi marketingmunka során előforduló szó, kifejezés szakszerű magyarázatát tartalmazza jól áttekinthető és érthető formában. A szerző és a szakmai lektorok személye a garancia arra, hogy ebben az igényes és átfogó munkában mindenki megtalálja a számára érdekes és hasznos tudnivalókat. A könyv külön előnye, hogy az alapfogalmak és elméleti kifejezések mellett a napjainkban használatos divatos és új keletű szavak, így például az online marketinggel kapcsolatos fogalmak is megtalálhatók benne. A kiadvány nemcsak a gyakorló marketingszakembereknek nyújt kiváló segítséget, hanem mindazok számára is, akik meg szeretnék érteni vagy ismerni a marketingszakma lényegét és nyelvhasználatát.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...