Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  További könyveink  >  

Klausz Melinda

A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre céged és önmagad

Kiadó: Athenaeum Kiadó
Oldalszám: 288
Megjelenés: 2016. február 29.
Méret: 215 mm x 160 mm
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789632935256

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2792 Ft     3490 Ft

20% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2548 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Gerzsényi Melinda

Gerzsényi Melinda - Mézike okosodik
2541 Ft
2990 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

 - A KERESZTÉNY MŰVÉSZET LEXIKONA
3520 Ft
4400 Ft
20%
megtakarítás

Fajcsák Györgyi (szerk.)

Fajcsák Györgyi (szerk.) - KELETI MŰVÉSZETI LEXIKON #
2792 Ft
3490 Ft
20%
megtakarítás

Jónás Tamás

Jónás Tamás - Önkéntes vak
1592 Ft
1990 Ft
20%
megtakarítás

Tim Burton

Tim Burton - Karácsonyi lidércnyomás #
2392 Ft
2990 Ft
20%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Olvasson bele a(z) A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre céged és önmagad című könyvbe!

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.

A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...