kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 13.000 Ft felett

Alföldiné Dán Gabriella - Könyvtár és marketing [antikvár]
 
A marketing alighanem az egyik legellentmondásosabb, legtöbb félreértéssel övezett kategória a könyvtári és az információs-dokumentációs szakma számára. Ez nem is meglepd, ha tekintetbe vesszük a marketing összefoglaló néven emlegetett eljárások, megközelítések...
online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1980 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek

Bibliográfiai tanulmányok [antikvár]

Balázs Sándor, Bereczky László, Bóday Pál, Földi Tamás, Fügedi Péterné, Horváth Tibor, Kertész Gyula, Sárdy Péter, Szentmihályi János

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1880 Ft

Külföldi hungarika-anyagot őrző magyar könyvtárak címjegyzéke [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1880 Ft

Könyvtárak világítása [antikvár]

Demeter Gyula, Faragó György, Hazina Sándor

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2350 Ft

Magyarország bibliographiája 1712-1860. V. [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
3480 Ft

Tájékoztató munka a könyvtárakban [antikvár]

D. J. Foskett

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
780 Ft

Reprográfia és kiadványkészítés a könyvtárban [antikvár]

Dr. Babiczky Béla, Dr. Jolsvay Alajos, Fehérvári Géza, Horvai József, Oláh Attila, Pelejtei Tibor, Povárny Jenő, Radics Vilmos, Verseghi György

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1840 Ft

A Kalocsai Főszékesegyházi Könyvtár kéziratkatalógusa [antikvár]

Boros István

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2480 Ft

A helyi szakmai információs rendszerek tervezése, szervezése és működése [antikvár]

Hegyi Nándor, Voith Éva

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2270 Ft
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A marketing alighanem az egyik legellentmondásosabb, legtöbb félreértéssel övezett kategória a könyvtári és az információs-dokumentációs szakma számára. Ez nem is meglepd, ha tekintetbe vesszük a marketing összefoglaló néven emlegetett eljárások, megközelítések kialakulásának folyamatát. Bár "felfedezésének" idejét a kutatók valamikorra a század elejére teszik, a marketinget csak az ötvenes években fogadták el széles körben a tőkés országok gazdasági-üzleti életében. A szolgáltatások és az egyéb "nem kézzel fogható javak" marketingje egy évtizeddel később, a könyvtári marketing koncepciója pedig csak a hetvenes évektől kezdett terjedni. Nem csoda tehát, hogy gyakoriak a félreértések és félreértelmezések, s ez annál is inkább így van, mivel a marketing módszereinek, kategóriáinak átvétele, meghonosítása még a kérdéssel foglalkozó gazdasági szakembereknek is gondot okozott. A szocialista marketing felfogás kialakítása, a gazdasági életben való alkalmazására csak az elmúlt egy-két évtized folyamán került sor. Emellett csak szórványosak voltak azok a kutatások, amelyek az információ árujellegének, a könyvtárak gazdasági sajátosságainak és a könyvtárakban alkalmazható gazdasági módszereknek a vizsgálatát tűzték ki célul /Hegedűs, 53/. /A fogalmak körüli bizonytalanságra utal egyébként az is, hogy a szakirodalom visszakeresését - egy-két olyan eszköz kivételével mint a Library and Information Science Abstracts - csupán a könyvtárban folyó marketing egyes aspektusai szerint - közönségkapcsolatok, felhasználói vizsgálatok, propaganda - lehetett megoldani./ Összeállításunk természetesen nem vállalkozhatott sem a szakirodalom teljes körű feltárására, sem pedig minden vitás kérdés megválaszolására. Alapvető fogalmak tisztázására törekedtünk a könyvtárakban legcélszerűbben alkalmazható eljárások, technikák bemutatásával, jórészt az elmúlt öt év szakirodalmára támaszkodva. Reméljük, hogy bibliográfiával és a legfontosabb fogalmak definícióinak jegyzékével kiegészített szemletanulmányunk elolvasását követően az olvasók is egyetértenek Ford /39. p.3./ véleményével: "A könyvtáraknak nincs szükségük marketing alkalmazására "túlélésük" biztosítására. A társadalom mindig támaszkodni fog a könyvtárakra mint az ember felhalmozott ismereteinek őrzőire. Ha azonban a könyvtárak prosperálni akarnak, a marketing alkalmazása elengedhetetlen."
Termékadatok
Cím: Könyvtár és marketing [antikvár]
Szerző: Alföldiné Dán Gabriella , Dr. Hoffmann Istvánné Hegedűs Péter
Kiadó: Országos Széchényi Könyvtár Könyvtártudományi és Módszertani Központ
Kötés: Ragasztott papírkötés
ISBN: 9632012453
Méret: 160 mm x 220 mm
Alföldiné Dán Gabriella művei
Dr. Hoffmann Istvánné művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet