kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 13.000 Ft felett

 
A márka bennünk él A márka tulajdonképpen nem maga a termék vagy szolgáltatás, sokkal Inkább az a szubjektív kép, amely a fogyasztóban él az adott termékről vagy szolgáltatásról. Éppen ezért nagyon fontos, hogy minden pillanatban a lehető legjobban tájékozottak legyünk...
online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
940 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek

Tudományos Közlemények 2006. szeptember [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1550 Ft

Marketing & menedzsment 2004/5. [antikvár]

Bencsik Andrea, Bujtor László, Molnár István, Nagy Zsuzsanna, Noé Nikolett, Szalkai Zsuzsanna

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
940 Ft

HVG HR Plusz 2009/6. [antikvár]

Bölcskei Mónika, Dr. Nemeskéri Gyula, Jávorkai Judit, Koós Ágnes, Semei Györgyi, Töttős Györgyi, Visegrády Tamás

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1440 Ft

Dokumentumok a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem történetéből 1934-1948 [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
3480 Ft

Nem semmi [antikvár]

Tóth Szabolcs

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2940 Ft

Les pecheurs de coquillages [antikvár]

Rosamunde Pilcher

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
3440 Ft

Kis Ujság 1917. január 3. [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
4980 Ft

La Maison Abandonnée [antikvár]

Rosamunde Pilcher

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2880 Ft
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A márka bennünk él A márka tulajdonképpen nem maga a termék vagy szolgáltatás, sokkal Inkább az a szubjektív kép, amely a fogyasztóban él az adott termékről vagy szolgáltatásról. Éppen ezért nagyon fontos, hogy minden pillanatban a lehető legjobban tájékozottak legyünk célközönségünk ízlése, érdeklődése, véleménye, világképe felől. „Kezdetben a márka személyiségén és a márka személyiségének mozgatórugóin volt a figyelem fókusza. Idővel a marketing továbblépett, és érdeklődése a fogyasztók személyisége felé fordult. Többé már nem volt elegendő a fogyasztók demográfiai adatait és profilját prezentálni, hanem fontossá váltak a fogyasztói motivációk, attitűdök, szemléletek. A fogyasztó személyisége került górcső alá" - írja Márton Angéla IVIadarat tolláról, márkát fogyasztójáról című cikkében. A IVIarketing & Menedzsment szerkesztősége a 2004/1-es lapszám Márkakutatás összeállításában a Piackutatók Magyarországi Szövetségének legutóbbi konferenciájáról válogatott. A cikkek, tanulmányok több oldalról vizsgálják a kívánt márkakép kialakításának és továbbfejlesztésének lehetőségeit, segítségül híwa más tudományágak, mint például a pszicliológia eszközeit, módszereit is. Az internet és az online reklámozás működésébe nyújt bepillantást Szabó Ákos, az Index marketingigazgatójának sajátos hangvételű nép-szerű-tudományos cikke, valamint befejező, harmadik részéhez ért a Szonda Ipsos kutatásai alapján készült rádiópiaci tanulmánysorozatunk. Továbbra is várjuk az ország marketing- és menedzsmentműhelyeinek színvonalas írásait, és ne feledjék, ha idén is gyakran böngészik az M&M-et, az a tökéletes stratégia! Gosztonyi Csaba (gosztonyics@m-and-m.hu) HELYREIGAZÍTÁS A Marketing & Menedzsment szerkesztősége törekszik arra, hogy a benne megjelenő cikkek, tanulmányok első közlések legyenek. Éppen ezért tájékoztatjuk olvasóinkat, hogy félreértésekből kifolyólag a folyóirat több alkalommal közölt le dr. Pálinkás Jenőtől származó írásokat, amelyek már korábban más szaklapban megjelentek. A szerző kérésére közöljük, hogy a „Kognitív marketingkommunikáció" című cikk az Informatika 2003. áprilisi számában, a „Vállalkozás és informatika" pedig az Informatika 2003. májusi számában jelent meg. Az érintettelKtöl és olvasóinktól elnézést kérünk. A 2003/6-os lapszámban leközölt „A zöldség és gyümölcs fogyasztásának, valamint fogyasztói megítélésének alakulása 1989 és 2001 között" című tanulmányban a szerzők neve téves sorrendben jelent meg. A helyes sorrend: Pecze Dénes, PhD. Hallgató a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Karának Menedzsment és Marketing tanszékén; Székely Géza, dr., docens a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Karának Menedzsment és Marketing tanszékén Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk. Szerkesztői levél
Termékadatok
Cím: Marketing & menedzsment 2004/1. [antikvár]
Szerző: Babocsay Ádám , Falus Tamás , Horváth Krisztina , Karner Tamásné , Márton Angéla , Perjés Tamás , Seres Antal , Síklaki István Szabó Ákos
Kiadó: Marketing Centrum Országos Piackutató Kft.
Kötés: Ragasztott papírkötés
Méret: 210 mm x 270 mm
Babocsay Ádám művei
Falus Tamás művei
Karner Tamásné művei
Márton Angéla művei
Perjés Tamás művei
Seres Antal művei
Síklaki István művei
Szabó Ákos művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet