kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 13.000 Ft felett

 
A gazdaságirányítás rendszerének reformja új és fokozott követelmények elé állítja az irányító és végrehajtó pozíciókban dolgozó gazdasági szakembereket egyaránt. Az 1968-ban életbelépett új árrendszer, a termékforgalmazás rendjének alapvető átalakulása, továbbá...
online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1420 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek

Az új gazdaságirányítási rendszer alapelvei és követelményei a vállalati vezetésben [antikvár]

Dr. Wilcsek Jenő

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1740 Ft

Külkereskedelmi marketingkommunikáció I. [antikvár]

Dr. Németh Márta

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1550 Ft

Szöveggyűjtemény az ipargazdaságtan tantárgyhoz I. [antikvár]

Földes István, Kádas Kálmán, Megyeri Endre, Nyitrai Ferencné, Szabó Kálmán, Trethon Ferenc, Wilcsek Jenő

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
980 Ft

Szervezési ismeretek [antikvár]

Dr. Marselek Sándor

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1980 Ft

Biztosítástan [antikvár]

Dr. Schneider Klára

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1340 Ft

A belkereskedelmi vállalatok gazdasági folyamatainak szervezése I-II. [antikvár]

Dr. Paál Éva

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2880 Ft

Vezetési ismeretek [antikvár]

Dr. Rohánszky Mihály

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1740 Ft

A vállalati felsővezetés tudományos és szakmai tájékoztatása I. [antikvár]

Molnár Imre

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
780 Ft
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A gazdaságirányítás rendszerének reformja új és fokozott követelmények elé állítja az irányító és végrehajtó pozíciókban dolgozó gazdasági szakembereket egyaránt. Az 1968-ban életbelépett új árrendszer, a termékforgalmazás rendjének alapvető átalakulása, továbbá az anyagi érdekeltség változása, a vállalatok önállóságának fokozódása, valamint a verseny fokozódó szerepe stb. a piackutatást egyre fontosabbá teszi a vállalatok és a népgazdaság számára is. A piackutatás ugyanis a népgazdasági tervek megalapozottságát szolgálja azáltal, hogy elősegíti a kereslet és kínálat összhangjának, illetve a népgazdaság arányainak helyes kialakítását. Hozzájárul ezen kívül a közgazdasági szabályozók (ár, hitel, kamat Stb.) kimunkálásához és hatásuk megállapításához. A kötelező utasításos rendszer, az un. centrál-modell megszűnése után a vállalatok számára úgyszólván nélkülözhetetlenné vált a piackutatás. Mint ismeretes, a vállalatok viszonylag nagy önállósággal döntenek a piacon kötelezettségeiket illetően a termelési, értékesítési variációk között. A feladatok és eszközök egyeztetéséhez, az optimális összhang biztosításához a vállalatoknak olyan információ-halmazra van szükségük, melynek jelentős hányada csak rendszeres és módszeres piackutatás útján szerezhető meg. Ahhoz, hogy a vállalatok megfelelő színvonalon végezhessenek operatív piackutatást, illetve, hogy intézkedésre alkalmas piaci információkat szerezzenek, - több más feltétel mellett - jólképzett szakemberekre van szükség, mégpedig olyanokra, akik "marketingszemlélet" alapján foglalkoznak piackutatással.Jegyzetünknek az a célja, hogy az eddigi "öncélú" piackutató szemlélettől elszakadva, a piackutatással, mint a marketing tevékenység részterületével ismertessük meg hallgatóinkat. Természetesen eközben a marketing valamennyi elemét s ezek komplex rendszerét és összefüggéseit is igyekszünk bemutatni anélkül azonban, hogy az egyes részterületekkel egyenlő súllyal foglalkoznánk.Az anyag megírása során elméleti vonatkozásban részben a külföldi szakirodalomra, részben a hazánkban eddig megjelent piackutató szak- és tankönyvekre, publikációkra támaszkodtunk. A módszertani részek összeállításánál a hazánkban eddig lefolytatott száznál több széles körű célkutatásra, kutató intézeteink és vállalataink piackutató gyakorlatára támaszkodtunk. A bemutatott példákat igyekeztünk a hazai gyakorlatból kiválasztani, csak akkor fordultunk külföldi példákhoz amikor erre nem volt lehetőség.A jegyzet megírása során ismertnek tételeztük fel a közgazdasági alaptárgyakban már elsajátított fogalmakat és módszereket (pl. szükséglet, kereslet, reprezentáció), amelyek nélkülözhetetlen alapjai a piackutatás tudományos igényű művelésének s így az anyag elsajátításának is.
Termékadatok
Cím: Piackutatás [antikvár]
Szerző: Dr. Sándorné Dr. Szennyesy Judit
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kötés: Ragasztott papírkötés
Méret: 160 mm x 230 mm
Dr. Sándorné Dr. Szennyesy Judit művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet