kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 13.000 Ft felett

 
Mindenki akar valamit - a meggyőzésre irányuló kommunikáció kiirthatatlan a személyközi kapcsolatokból és a médiából egyaránt. De miért kellene kiirtani? Nem arról van szó, hogy létünk teljességével, személyiségünkkel, fellépésünkkel, habitusunkkal - attól kezdve, hogy...
online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1840 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek

Médiatudatosság az oktatásban [antikvár]

Alexandrov Andrea, Balatoni Mónika, Balog Zoltán, Bódis Kriszta, Dr. Böröcz István, Dr. Forgó Sándor, Dr. Horváth Zsuzsanna, Dr. László Miklós, Dr. Varga Katalin, Dr. Z. Karvalics László, Geisbühl Tünde, Hargitai Lilla, Hartai László, Jakab György, Tömösközi Péter, Végvári Roberta

eredeti ár: Az eredeti ár (könyvre nyomtatott ár), a kiadó által ajánlott fogyasztói ár, amely megegyezik a bolti árral (bolti akció esetét kivéve).
1940 Ft
előző ár: 30 napon belüli legalacsonyabb ár.
1746 Ft
akciós ár:
1552 Ft

Az eTwinning generáció [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1440 Ft

Marketing információs rendszerek elmélete és gyakorlata [antikvár]

Némethné Tömő Zsuzsanna

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2780 Ft

Adatvédelmi kérdések az informatikában [antikvár]

Nagy Gábor

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1640 Ft

Rendszerprogramok elmélete és gyakorlata [antikvár]

Varga László

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1980 Ft

Géprajzi példatár [antikvár]

Horváth Ferenc

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
4300 Ft

Kertészet és Szőlészet 1995. január-december [antikvár]

Biza Klára, Dr. László László, Horváth Csilla, Pap Edina, Rimóczi Irén

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
3440 Ft

Pártirányítás és a sajtó [antikvár]

Dr. Fodor László

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1640 Ft
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
Mindenki akar valamit - a meggyőzésre irányuló kommunikáció kiirthatatlan a személyközi kapcsolatokból és a médiából egyaránt. De miért kellene kiirtani? Nem arról van szó, hogy létünk teljességével, személyiségünkkel, fellépésünkkel, habitusunkkal - attól kezdve, hogy belépünk az ajtón, köszönünk, kezet fogunk és mosolygunk - akarva-akaratlanul hatást keltünk, benyomást gyakorlunk társainkra? Kimondott és leírt mondataink is szándékainkról, vágyainkról akaratunkról tanúskodnak. Az elektronikus médiában megjelenő üzenetek esetében is elképzelhetetlen pusztán információkról gondolkodni. Átfogó és átható értelmezési keretek, mély kulturális jelentések, társadalmi normák, érzelmi hatások jelennek meg a sztorikban, narratívákban, diskurzusokban; a populáris kultúra sztárjai vagy a közéleti szereplők megjelenítésében és a reklámok képeiben egyaránt. Szűkítsük hát le a kérdést: ha ilyen tágak a tudattalan hatás határai, melyek a tudatos meggyőzés közvetett és közvetlen elemei? És hogyan változnak a demokrácia elterjedésével, a demokratikus átalakulással? A meggyőzési technikákat régi szóhasználattal propagandának nevezzük. A kifejezés manapság azonban nem cseng jól. A totaliter diktatúrák - a sztálini és náci rendszerek - a cenzúrával együtt alkalmazva kegyetlen célokra használták a propagandát. az akkor pozitív kifejezés csillogása már a hidegháború alatt megkopott, legalábbis a szabad világban. De kinek ne tűnt volna fel, hogy a propaganda eszköztárából jónéhány visszaköszön a demokratikus rendszerekben is? Hogy a piacgazdaságban és a demokratikus politikai életben alkalmazott PR és a szabad, demokratikus média is használja az érzelmi meggyőzés olyan eszközeit, amelyek emlékeztetnek a propaganda egyes kommunikációs fegyvereire?
Baranyai Eszter művei
Bence György művei
Csányi Kinga művei
Falussy Béla művei
Gerényi Gábor művei
Hammer Ferenc művei
Heltai Péter művei
Juhász Gábor művei
Kotroczó Róbert művei
Körmendy-Ékes Judit művei
Krecz Tibor művei
Kumin Ferenc művei
A szerzőről
Lányi András művei
Léderer Pál művei
Lengyel Márk művei
Megyesi Gusztáv művei
Merényi Miklós művei
Miklósi Gábor művei
Pálffy Ilona művei
Pázmándi Kinga művei
Pencz Levente művei
Szabó Dávid művei
Szikora József művei
Szilády Szilvia művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet