kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett


Szolgáltatási menedzsment [antikvár]

Németh György, Papp Ilona

Antikvár
 
Amikor a könyv megírását elhatároztuk, egy olyan hiánypótló munka elvégzését, elkészítését tűztük ki célként, amely a gazdasági kérdésekkel foglalkozó szakemberek, az azok iránt érdeklődők széles köre által hasznosítható, valamint tananyagként hozzájárulhat a...
2620 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
Amikor a könyv megírását elhatároztuk, egy olyan hiánypótló munka elvégzését, elkészítését tűztük ki célként, amely a gazdasági kérdésekkel foglalkozó szakemberek, az azok iránt érdeklődők széles köre által hasznosítható, valamint tananyagként hozzájárulhat a felsőfokú közgazdászképzés korszerű követelményeknek való megfeleléséhez. Azt a hiányt, ami abból a tényből következik, hogy Magyarországon az elmúlt évtizedekben nem jelent meg publikáció, amely a szolgáltatásokkal átfogóan és ugyanakkor kellő közgazdasági megalapozottsággal és mélységben foglalkozott, nem lehet egy könyvvel, egy lépésben megszüntetni. Munkánk során ezért szelektálunk és súlyoznunk kellett. Több lehetséges variáció, különböző alternatívák mérlegelése után jutottunk arra a döntésre, amely az olvasó kezébe kerülő könyvben szereplő megoldáshoz vezetett. A könyvben a tercier szektor piacgazdasági viszonyoknak megfelelő átfogó áttekintése, összefoglalása mellett olyan, napjainkban aktuális, Magyarországon gyakorlatilag új általános témákkal is foglalkozunk, mint a verseny, a verseny- és piacszabályozás, vagy a jórészt még hiányzó fogyasztói érdekvédelem. A tercier szektoron belüli szolgáltatási területek közül azokkal foglalkozunk elsősorban, amelyek a piacgazdasági viszonyokra történő áttérés következtében az előző időszakhoz képest lényegesen növekvő szereppel bírnak, Magyarországon újként jelennek meg, vagy a gazdaság egész fejlődése szempontjából a piaci szférában meghatározóak lehetnek. A nonprofit szektorral, az alapvetően nem piaci szolgáltatási területekkel való részletesebb foglalkozást egy következő munkában tervezzük. Jelen könyvünket ajánljuk mindazoknak, akik a szolgáltatások valamely területén, vagy más nemzetgazdasági ágakban vezetőként dolgoznak, vállalkozóként működnek, illetve azoknak, akik a hazai történelmi léptékű változások időszakában szeretnének jobban eligazodni a gazdasági viszonyokban, a piacgazdasági folyamatokban. Köszönetet mondunk mindenkinek, aki a munkánkhoz valamilyen módon szakmai segítséget, tanácsot adott. Külön meg kell köszönnünk azoknak a cégeknek - így a Bakonyvidéke Takarékszövetkezet, Creditreform-Interinfo Kft., DKG-EAST Kft., Fővárosi Gázművek Rt., Fővárosi Vízművek Rt., Magyar Hitel Bank Rt., Matáv Rt., McDonald's Magyarország Étteremhálózat Kft., System Consulting Kft., Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt., Westel Rádiótelefon Kft. - támogatását, amelyek a Szolgáltatási Menedzsment Alapítványon keresztül, vagy közvetlenül a könyv megjelenéséhez szükséges technikai, anyagi feltételeket biztosították.
Termékadatok
Cím: Szolgáltatási menedzsment [antikvár]
Szerző: Németh György Papp Ilona
Kiadó: Aula Kiadó Kft.
Kötés: Fűzött kemény papírkötés
ISBN: 9635030363
Méret: 170 mm x 240 mm
Németh György művei
Papp Ilona művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet