kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Főoldal   >   Antikvár   >   Műszaki   >  

Informatika

Anne Gilleran - A diákok kompetenciáinak fejlesztése az eTwinninggel [antikvár]

A diákok kompetenciáinak fejlesztése az eTwinninggel [antikvár]

Anne Gilleran, Caroline Kearney

Antikvár
 
Bevezető Mik a kompetenciák? A kompetencia egyik meghatározása szerint „a tudás, a készségek, a megértés, az értékek, az attitűdök és a vágyak olyan komplex kombinációja, amely hatékony, ténylegesen megvalósuló emberi tevékenységhez vezet valamilyen területen"1....
1280 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
Bevezető Mik a kompetenciák? A kompetencia egyik meghatározása szerint „a tudás, a készségek, a megértés, az értékek, az attitűdök és a vágyak olyan komplex kombinációja, amely hatékony, ténylegesen megvalósuló emberi tevékenységhez vezet valamilyen területen"1. Kompetensnek lenni tehát azt jelenti, hogy képesek vagyunk hatékonyan alkalmazni a tudás, a készségek és az attitűdök kombinációját annak érdekében, hogy sikeresen reagáljunk egy adott szituációra, vagy meg tudjunk oldani egy problémát a valós életben. A „kompetencia" kifejezést szakmai értelemben először az 1970-es években használták Franciaországban, arra utalva, hogy a képzettségeken kívül mi mindenre van még szükségük az alkalmazottaknak ahhoz, hogy egy sor munkahelyi szituációban képesek legyenek hatékonyan cselekedni.2 Az 1980-as évek elején számos országban kezdtek el kompetencia alapú megközelítési módokat kidolgozni a szakoktatás és szakképzés területén. Azóta a kompetencia alapú oktatás koncepciója az általános oktatásra is kiterjedt, amint azt a későbbiekben látni fogjuk. A kulcskompetenciák meghatározása és értelmezése nemzetenként eltérő lehet3. A kompetenciák egyaránt lehetnek egy-egy tárgyhoz kötődőek vagy transzverzális jellegűek. A nemzeti definíciók és keretrendszerek mellett számos nemzetközi kompetencia keretrendszer is létezik, ilyen többek között az Európai Unió ajánlása az egész életen át tartó tanuláshoz szükséges kulcskompetenciákról4, az UNESCO keretrendszere5, az OECD DESECO keretrendszer6, a Partnerships 21 keretrendszer7, és az ATC21S keretrendszer8. Az eTwinning programban - bár tisztában vagyunk az egyéb nemzetközi keretrendszerekkel, és elismerjük az egyes országokra jellemző, azok kultúrájához szorosan kötődő nemzeti keretrendszerek értékeit - a könyvben is bemutatásra kerülő projektekre az Európai Unió kulcskompetenciákról alkotott koncepcióját alkalmazzuk. A 8 kulcskompetencia európai keretrendszere Az európai keretrendszer9 az alábbi 8 kulcskompetenciát foglalja magában, amelyekre minden egyénnek szüksége van a személyes önmegvalósításhoz és fejlődéshez, az aktív polgársághoz, a társadalmi beilleszkedéshez és a foglalkoztatáshoz. Az anyanyelven folytatott kommunikáció Az idegen nyelveken folytatott kommunikáció Matematikai kompetencia és alapvető kompetenciák a természet- és műszaki tudományok terén Digitális kompetencia A tanulás elsajátítása Szociális és állampolgári kompetenciák Kezdeményezőkészség és vállalkozói kompetencia Kulturális tudatosság és kifejezőkészség
Termékadatok
Cím: A diákok kompetenciáinak fejlesztése az eTwinninggel [antikvár]
Szerző: Anne Gilleran Caroline Kearney
Kiadó: eTwinning Központi Szolgáltatópont
Kötés: Fűzött papírkötés
ISBN: 9789491440717
Méret: 150 mm x 210 mm
Anne Gilleran művei
Caroline Kearney művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet