Elektronikus számlázás

A lira.hu a Számlaközpont Zrt. elektronikus számlázási szolgáltatását használja.
Számláit papír alapú számla helyett elektronikus formában kapja, melyet megrendelése feldolgozásakor a csomagja elkészültével egy időben állítunk ki, amit a saját fiókjában a korábbi rendelések menüben az aktuális rendelésénél le tud tölteni, illetve a rendelés átvétele után letölthet az e-mailben küldött hivatkozásról is.
A levél megtekinthető a képre kattintvaAmennyiben először állítunk ki Önnek elektronikus számlát, rendszerünk automatikusan regisztrálja Önt a szamlakakozpont.hu felületén, amelyre belépve nyomon követheti az elkészült elektronikus számlákat. A belépéshez szükséges adatokat e-mailben küldjük meg Önnek a lira.hu webáruházban regisztrált e-mail címére.
A levél megtekinthető a képre kattintvaGyakori kérdések:
Az elektronikus számla kinyomtatva elfogadható a hivatalos ügyek intézésekor?Nem, az elektronikus számla kinyomtatva nem használható fel hivatalos ügyek intézésére. Ebben az esetben CD-n, Pendrive-on vagy egyéb adathordozón kell bemutatni a számlát.
Ki láthatja az elektronikus számláimat?Kizárólag az érvényes felhasználói név és jelszó birtokában lévő felhasználó tekintheti meg az elektronikus számlákat.
A könyvelésre való átadás hogyan történik elektronikus számla esetében?A könyvelőnek is elektronikus formában javasolt az e-számlát átadni. Ez történhet e-mailben, vagy a www.szamlakozpont.hu portálon keresztül elektronikusan. Természetesen kinyomtatva is átadható.
Kihez fordulhatok, ha kérdésem merül fel?A számla tartalmával kapcsolatos kérdésekkel a számla kibocsátójához az
levelek@lira.hu címen, egyéb kérdésekben a Számlaközpont Zrt. ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésére az
informacio@szamlakozpont.hu címen.