Bővebb ismertető
Immár teljes a Hétvilág-trilógia! Ebben a modern, felnőtteknek szóló gerillamesében tündérek, mumusok és boszorkányok küzdenek egymással a nagyvárosi dzsungelben. A helyüket keresik, a sorsukat teljesítik be, kalandjaik az ókori görög drámák tisztaságával jelenítik meg az emberi természetből fakadó legelemibb, elkerülhetetlen, nem egyszer tragikus kimenetelű konfliktusokat. Virág Emília rengeteg humorral írta meg Budapest titkos bestiáriumát. Belizár, a lidérckirály fia visszahozta Berzencét a halálból, aminek következtében a fiú testébe egy lidérc került, ami úgy mocorog benne, mintha szét akarná tépni. Hogy megszabaduljon tőle, Berzence felébreszti Aport, a Soroksári-Dunába átkozott tündért, hogy tőle kérjen segítséget. A tündér nem segít, inkább útnak indul megkeresni a szerelmét, és közben konfliktusa támad Hollussal; elátkozza Hollust és Emesét, hogy nem láthatják egymást, míg ő le nem veszi róluk azt, Hollus pedig olyan rontást tesz Aporra, hogy ha elhagyja a Duna vizét, semmi emberfeletti ereje ne legyen - az átkot pedig csak egy alvilági mumus tudja levenni. Apor megkeresi Berzencét, aki képes alászállni az alvilágba, és azt mondja neki: a mumus segítségével ki tudja szedni belőle a lidércet. Berzence megszerzi a mumust, elrejti úgy, hogy rátömöríti egy pendrive-ra - amit a barátja, Guszti bevisz a munkahelyére, és véletlen feltelepíti a mumust a call center rendszerébe. Ott egyesül a call center KORNÉL nevű adatbázis-kezelő szoftverével, a boszorkányoknak írt Hurokkal, és azoknak a félelmeivel, akik megérintették. Megkezdődik a versenyfutás az idővel.
1982-ben született Esztergomban, és az egyik közeli faluban nőtt fel. Amint megtanulta a betűket, írt egy mesét.
Ezután többé-kevésbé folyamatosan írt, bár a diploma megszerzése után volt egy tíz éves szünet, mert úgy volt vele, hogy felnőttként már nem illik képzeletbeli barátokkal foglalkozni.
Szociálpedagógus szakon végzett, és a főiskola mellett szövést tanult, ahol nem csak a székely festékes szőnyegekkel, hanem a néphit színes világával is megismerkedett. A régi babonákat, misztikus történeteket magával vitte a fővárosba. Meggyőződése, hogy a huszonegyedik századi városlakók ugyanúgy fenntartásokkal folytatják az útjukat, ha átszalad előttük egy fekete macska, sok panelházban minden lakó tudja, melyik lakásban él a boszorkány, és a városi bérházak gangjai, az aluljárók és a buszmegállók tele vannak misztikus lényekkel és történetekkel, amik alig várják, hogy valaki észrevegye őket.