kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

William Hoynes David Croteau - - A média mint üzlet - Nagyvállalati média és közérdek [eKönyv: epub, mobi]

A média mint üzlet - Nagyvállalati média és közérdek [eKönyv: epub, mobi]

William Hoynes David Croteau -

WOLTERS KLUWER KFT. , Megjelenés: 2014. május 20.
eKönyv
 
A médiapiac működéséről és annak a közérdekre gyakorolt hatásáról nemigen születnek magyarországi elemzések. A média gazdasági szempontjainak és a demokratikus nyilvánosság működésének egymáshoz való viszonya, esetleges ütközései ettől függetlenül is időről időre...
2701 Ft
Sikeres rendelés után azonnal letölthető.
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2512 Ft
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Kakukkszó

Robert Galbraith

3990 Ft
3391 Ft
15%

A tanítvány

Becca Prior

2990 Ft
2541 Ft
15%

A Megmentõ

Frei Tamás

3999 Ft
3399 Ft
15%

Athén

1990 Ft
1691 Ft
15%

Pillangó

Juszra Márdini

3480 Ft
2958 Ft
15%

AZ ELVESZETT VILÁG

Michael Crichton

3600 Ft
3060 Ft
15%

Elfojtott üvöltés

Kresley Cole

3999 Ft
3199 Ft
20%
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A médiapiac működéséről és annak a közérdekre gyakorolt hatásáról nemigen születnek magyarországi elemzések. A média gazdasági szempontjainak és a demokratikus nyilvánosság működésének egymáshoz való viszonya, esetleges ütközései ettől függetlenül is időről időre felbukkannak a közbeszédben, de mélyreható vizsgálatuk ez idáig elmaradt. Ha tudományos igényű magyar szakirodalom nincs, érdemes a meglévő külföldi forrásokhoz fordulni, annál is inkább, mert a médiapiac logikája a nyugati civilizáció országaiban általában azonos vagy legalábbis nagyban hasonló; a meghatározó szereplők mindenhol ugyanazon, vagy ugyanolyan elv szerint működő óriási nemzetközi vállalatok. David Croteau és William Hoynes könyve a média üzleti működésének alapjait vázolja fel. Az elemzés az Egyesült Államokra fókuszál, de tanulságai Európában is megszívlelendők. Nagy érdeme a kötetnek, hogy a hosszas elméleti elemzések helyett gyakorlati példák és jól áttekinthető táblázatok tömkelegén keresztül mutatja be a médiapiac gazdasági működését, a közérdek képviseletének oly mértékű elhalványulását, ami az USA médiapiacát arra készteti, hogy már retorikai szinten se merüljön fel benne a demokratikus nyilvánosság szolgálata. A kérdés nem az, hogy a kötetben is egymással versengő modellek közül melyik - a piaci vagy a nyilvánosságot hangsúlyozó - kerül ki győztesen, hanem, hogy miként lehet közöttük megfelelő egyensúlyt találni, és hogyan lehet ezen egyensúly tiszteletben tartására kötelezni a médiapiac szereplőit, valamint a szabályok betartása felett őrködő államot.
Könyv adatok
Cím: A média mint üzlet - Nagyvállalati média és közérdek [eKönyv: epub, mobi]
Szerző: William Hoynes David Croteau -
Kiadó: WOLTERS KLUWER KFT.
Megjelenés: 2014. május 20.
ISBN: 9789632953588
William Hoynes David Croteau - további művei
Olvasson bele a A média mint üzlet - Nagyvállalati média és közérdek [eKönyv: epub, mobi] c. könyvbe! (PDF)
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2012 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by Infosystem s.r.o.. Minden jog fenntartva.
mobil nézet