kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Főoldal   >   Könyv   >  

Gazdaság

Barák Péter - Arculat és identitás 2. - Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel

Arculat és identitás 2. - Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel

Barák Péter

Activium Kft. , Megjelenés: 2020. november 04.
Könyv
 
A könyv tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is nagyon sikeres magyar márkát mutat be a fordulatokban bővelkedő alapítástól a kezdeti nehézségeken át a napjainkban jelentkező kihívásokig. A könyvben szereplő márkák: Gerbeaud, Gödöllői Királyi Kastély, Gundel, Helia-D,...
12500 Ft
online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett narancssárga színű ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben az áthúzott (szürke színű) bolti ár lesz érvényes.
10625 Ft
15%
Szállítás: 2-6 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 9750 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A könyv tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is nagyon sikeres magyar márkát mutat be a fordulatokban bővelkedő alapítástól a kezdeti nehézségeken át a napjainkban jelentkező kihívásokig. A könyvben szereplő márkák: Gerbeaud, Gödöllői Királyi Kastély, Gundel, Helia-D, Herend, Pöttyös, Richter Gedeon, Soproni, Szamos, Törley, Tungsram és az Unicum.

A kötet arra az egy kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. Az ismertetett márkák alapítói koruk kimagasló innovátorai voltak, azon idők "startupperei". Lelkesedésük, hitük, termékük iránti töretlen bizalmuk a mai napig él azokban az örökségüket tisztelőkben, akik a hagyományok ápolása mellett építik tovább ezeket a márkákat.
A könyvben bemutatott, az egész ország, sőt a határainkon túl is nagy ismertségnek örvendő magyar márkákat példaértékűek: nagy felfedezők és fejlesztők, akik mindig újításokkal kísérleteznek, és igyekeznek folyamatosan megújulni úgy, hogy - az alapértékeiket sosem tévesztve szem elől - újat és jobbat adjanak a márkakövetőik számára.

A hiánypótló Arculat és identitás első kötete kimagasló sikereket ért el, több felsőoktatási intézmény, főiskola és egyetem ajánlott vagy kötelező olvasmánnyá választotta. Hazánk legrégebbi és legnívósabb könyvmegmérettetése, a Szép Magyar Könyv Verseny díjazottja lett, megjelenésekor az egyetlen, arculattal foglalkozó szakkönyv volt Magyarországon.

Az új könyvet leendő és gyakorló márkaépítőknek ajánljuk azért, hogy a kötetben bemutatott vezető, tradicionális magyar márkák múltjának és jelenének megismerését követően, a jövőben ők maguk is sikeres magyar márkákat építhessenek.
Termékadatok
Cím: Arculat és identitás 2. - Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel
Szerző: Barák Péter
Kiadó: Activium Kft.
Oldalak száma: 180
Megjelenés: 2020. november 04.
Kötés: Cérnafűzött, keménytáblás
ISBN: 9786150070032
Méret: 20 mm x 235 mm x 285 mm
Bolti készlet  
Vélemény:
A(z) Activium Kft. toplistája
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet