Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   Közgazdaság  >   

Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 580 oldal
Megjelenés: 2009. március 25.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789630586702

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

5750 Ft


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 5348 Ft
Szállítás: 1-2 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

NÁRAY-SZABÓ GÁBOR

NÁRAY-SZABÓ GÁBOR - FENNTARTHATÓ A FEJLŐDÉS?
425 Ft
500 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Waldemar Bonsels

Waldemar Bonsels - MAJA, A MÉHECSKE - HANGOSKÖNYV - MP3
995 Ft
1990 Ft
50%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...