kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Főoldal   >   Könyv   >  

Gazdaság

BAUER ANDRÁS - BERÁCS JÓZSEF - KENESEI Z - Marketing alapismeretek

Marketing alapismeretek

BAUER ANDRÁS - BERÁCS JÓZSEF - KENESEI Z

AKADÉMIAI KIADÓ , Megjelenés: 2014. július 02.
Könyv
 
A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína,...
4950 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 4604 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Rumini Ferrit-szigeten

Berg Judit

3490 Ft
2792 Ft
20%

Világgá ment

Vujity Tvrtko

4999 Ft
4249 Ft
15%

A digitális erõd

Dan Brown

3990 Ft
3391 Ft
15%

Pedró, a tûzoltóautó

Mechler Anna

1990 Ft
1592 Ft
20%

A Hajnal bolygó robotjai

Isaac Asimov

2990 Ft
2541 Ft
15%

A Hajnal bolygó robotjai

Isaac Asimov

2990 Ft
2541 Ft
15%
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik. A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.
Könyv adatok
Cím: Marketing alapismeretek
Szerző: BAUER ANDRÁS - BERÁCS JÓZSEF - KENESEI Z
Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 448 oldal
Megjelenés: 2014. július 02.
Kötés: Keménytáblás
ISBN: 9789630595025
BAUER ANDRÁS - BERÁCS JÓZSEF - KENESEI Z további művei
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet