kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia - Marketing alapismeretek

Marketing alapismeretek

Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia

AKADÉMIAI KIADÓ , Megjelenés: 2017. május 09.
Könyv
 
A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyanalkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági...
4455 Ft 4950 Ft
10%
Szállítás: 2-4 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 4143 Ft
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan
alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik.

A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok
szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.
E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.
Könyv adatok
Cím: Marketing alapismeretek
Szerző: Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia
Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Megjelenés: 2017. május 09.
Kötés: Kartonborított, ragasztott
ISBN: 9789630598705
Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia további művei
Olvasson bele a Marketing alapismeretek c. könyvbe! (PDF)
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2012 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by Infosystem s.r.o.. Minden jog fenntartva.
mobil nézet