Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   

Horváth Dóra, Bauer András

MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ - STRATÉGIA, ÚJ MÉDIA, FOGYASZTÓI RÉSZVÉTEL

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Megjelenés: 2013. április 30.
ISBN: 9789630593427

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

4725 Ft     5250 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 4358 Ft
Szállítás: 4-10 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Bauer András, Kolos Krisztina

Bauer András, Kolos Krisztina - Márkamenedzsment
3600 Ft
4000 Ft
10%
megtakarítás

Csaba László

Csaba László - Európai közgazdaságtan
3591 Ft
3990 Ft
10%
megtakarítás

Lőrincz Katalin, Sulyok Judit

Lőrincz Katalin, Sulyok Judit - Turizmusmarketing
4410 Ft
4900 Ft
10%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

ESTERHÁZY PÉTER

ESTERHÁZY PÉTER - TERMELÉSI-REGÉNY
1592 Ft
1990 Ft
20%
megtakarítás

MORRISON, JUDITH H.

MORRISON, JUDITH H. - AJURVÉDA
3391 Ft
3990 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, mint napjainkban. Így talán soha nem volt még ennyire időszerű egy korszerű, átfogó szakmai anyag összeállítása, amely úttörő módon, tudományos részletességgel foglalkozik a legújabb tendenciákkal, jelenségekkel, módszerekkel, beleértve olyan területeket is, mint a közösségi média vagy az informális kommunikáció. Alapmű, a szerzőkhöz méltó igényes kivitelben. Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség alelnöke Csak első pillantásra merész megközelítés a marketingkommunikáció és a galaxis világának, logikájának párhuzamba állítása. Valójában kézenfekvő és illusztratív kulcs egy struktúrájában és alapelveiben évtizedek óta stabil keretek és paradigmák erőterében állandóan változó, táguló és zsugorodó, leglényegét kaméleon természetén keresztül megőrző üzleti tudomány bemutatására. A Földünk tűrőképességének végső határait feszegető gazdaság mozgását, a marketingkommunikációnak a Naphoz hasonlóan egyszerre életet adó és pusztítani képes erejét az életterét kinövő ember az univerzum világából vett hasonlatokkal értheti meg igazán. Részleteit, szakmai tartalmát illetően is remek könyv, figyelmünkre és időnkre érdemes. Nagy Bálint, tanszékvezető, IBS A digitalizálódás rendkívül érdekesen alakítja át a marketingkommunikáció lehetőségeit, kereteit, működését. Az ebben részt vevők köre kitágul, szerepük megváltozik. Ez a szakkönyv átfogó tudást ad a modern kommunikáció összetett és egyben izgalmas világáról, atomi szinten és galaktikus összefüggésekben is.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...