kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Weinschenk, Susan - A meggyőzés tudománya

A meggyőzés tudománya

Weinschenk, Susan

HVG KIADÓ , Megjelenés: 2015. október 15.
Könyv
 
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat. Akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, vagy a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, akár azt, hogy a házastársunk vacsorával várjon haza - a...
3315 Ft 3900 Ft
15%
Szállítás: 2-4 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3083 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

A legsötétebb óra

Barbara Erskine

3999 Ft
3399 Ft
15%

Távoli tûz 1.

ZSOLDOS PÉTER

2990 Ft
2541 Ft
15%

Mindig van holnap

Nicholas Sparks

2990 Ft
2392 Ft
20%

A Megmentõ

Frei Tamás

3999 Ft
3399 Ft
15%

Rumini Ferrit-szigeten

Berg Judit

3490 Ft
2792 Ft
20%

HALÁLOS

Sandra Brown

2399 Ft
2039 Ft
15%
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat. Akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, vagy a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, akár azt, hogy a házastársunk vacsorával várjon haza - a mindennapjaink nagy része arról szól, hogy próbáljuk érvényre juttatni az akaratunkat. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek, vagy sem, fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzük az embereket arra, hogy megtegyék - sőt akár arra, hogy meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk!
Ebben a könyvben megismerkedhetünk az embereket motiváló hét hajtóerővel, az ezekkel kapcsolatos kutatásokkal és a kiaknázásukra alkalmas konkrét stratégiákkal. Íme néhány példa a szerző felismerései közül:
Minél több választási lehetőségük van az embereknek, annál jobban sajnálják mindazt, amit nem választottak. Ha azt akarjuk, hogy elégedettebbek legyenek, akkor kínáljunk nekik kevesebbet!
Az a leghatásosabb, ha eleinte folyamatosan jutalmazunk, majd később csak alkalmanként
Ha önálló munkára akarjuk késztetni a beosztottakat, akkor jól jön a pénzügyi ösztönzés. Azonban ha az a cél, hogy együttműködjenek másokkal vagy segítsenek másoknak, akkor ügyeljünk rá, hogy ne említsük a pénzt!
Ha azt akarjuk, hogy valamire feltétlenül emlékezzenek az emberek, akkor a könyvünk, prezentációnk vagy a megbeszélés elején vagy végén említsük! A közepén elhangzottak könnyebben merülnek feledésbe
Ha visszajelzést adunk azért, hogy ösztönözzük munkatársainkat a tökéletességre törekvésre, akkor maradjunk objektívek és ne dicsérgessünk!

Susan Weinschenk Ph.D. fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. 35 éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, legutóbb megjelent kötetei a 100 dolog, amit minden tervezőnek tudnia kell az emberekről és a 100 Things Every Presenter Needs to Know About People (100 dolog, amit minden előadónak tudnia kell az emberekről ). A világszerte népszerű előadó a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója. Ügyfelei úgy emlegetik, hogy "az agyas hölgy", mivel mindig elolvassa és értelmezi a neuropszichológia és az agyműködés területén megjelenő legfrissebb kutatásokat, és az eredményeket alkalmazza az emberi együttműködésre. Látogassa meg a könyv honlapját: www.theteamw.com/books!
Könyv adatok
Cím: A meggyőzés tudománya
Szerző: Weinschenk, Susan
Kiadó: HVG KIADÓ
Megjelenés: 2015. október 15.
ISBN: 9789633042243
Méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
Weinschenk, Susan további művei
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2012 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by Infosystem s.r.o.. Minden jog fenntartva.
mobil nézet