Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   Menedzserkönyvek  >   

Aaron Shapiro

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Kiadó: HVG KIADÓ
Megjelenés: 2012. május 31.
Méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
ISBN: 9789633040867

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3315 Ft     3900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3042 Ft
Szállítás: 1-3 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Mike Rother

Mike Rother - Toyota-kata
5015 Ft
5900 Ft
15%
megtakarítás

Klausz Melinda

Klausz Melinda - Megosztok, tehát vagyok
2799 Ft
3499 Ft
20%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

SZÁRAZ GYÖRGY

SZÁRAZ GYÖRGY - BUDAPEST. IM SPIEGEL DER ZEIT
2400 Ft
4800 Ft
50%
megtakarítás

Lee Child

Lee Child - LÁNGOLÓ SIVATAG - VILÁGSIKEREK
2392 Ft
2990 Ft
20%
megtakarítás

Lee Child

Lee Child - Megérte meghalni
2392 Ft
2990 Ft
20%
megtakarítás

Dr. Lux Elvira

Dr. Lux Elvira - Egymás felé - Szexualitásról fiataloknak
1258 Ft
1480 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Olvasson bele a(z) Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét című könyvbe!

Ha még mindig úgy gondoljuk, "a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók -akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiroa digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t!Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cégminden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...