Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   Menedzserkönyvek  >   

Frank M. Scheelen

Ismerjük meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket

Kiadó: HVG KIADÓ
Oldalszám: 293 oldal
Megjelenés: 2007. szeptember 27.
Méret: 210 mm x 145 mm x 16 mm
Kötés: Fűzött
ISBN: 9637525653

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3060 Ft     3600 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2808 Ft
Szállítás: 3-6 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Weinschenk, Susan

Weinschenk, Susan - A meggyőzés tudománya
3315 Ft
3900 Ft
15%
megtakarítás

Dweck, Carol S.

Dweck, Carol S. - Szemléletváltás
3315 Ft
3900 Ft
15%
megtakarítás

Carmine Gallo

Carmine Gallo - Storytelling
3315 Ft
3900 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Tekintse ezt a könyvet befektetésnek! Saját viselkedési, kommunikációs stílusunk megismerése segít abban, hogy erősségeinket jobban ki tudjuk használni. Ügyfelünk stílusának felismerése pedig kulcsként szolgál mások elfogadásához és különbözőségünk megértéséhez. Ismerje fel üzenetei átadásának a leghatékonyabb formáját! Ezt alkalmazva teremthetjük meg a hosszú távú együttműködés alapját. Mind a három területen hasznára válik ez a könyv, legyen mindig a keze ügyében! (Sinndar)

A vállalati szférában egyre elterjedtebbek a komoly személyiségtipológián alapuló felmérési és fejlesztési módszerek. Alkalmazásuk széleskörű: a kiválasztástól a teljesítményértékelésen át a karrierfejlesztésig és kompenzációig nagyon sok mindenre kiterjed. A Success Insights módszere átfogó kutatáson alapszik és kitűnően használható.
A felmérés, az abból levont következtetések (személyiségjellemzők) és a fejlesztési módok Jung tipológiáján alapulnak, tehát nem a tréningipar legújabb divathóbortjáról van szó. A könyv egyik erőssége, hogy röviden és világosan elmagyarázza a módszer elméleti alapjait, utána viszont annál konkrétabb: jól felismerhető viselkedésmintákat ír le és erre építi a fejlesztést, a kerülendő és a javasolt magatartásokat.
Az értékesítés nemcsak kulcsfontosságú tevékenység, hanem jól tanulható is, és egyre többen szeretnék megtanulni, illetve továbbfejlődni benne. Ebben a könyvben tehát a téma (az értékesítés) és a módszer (a személyiségalapú fejlesztés) nagyon szerencsés találkozásáról van szó. Ám az egyes személyiségtípusokban és viselkedésmintákban akkor is magunkra ismerhetünk, ha nem vagyunk értékesítők, s a hatékony viselkedésmódok alkalmazása az életünk bármely területén hasznos lesz.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...