Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   Menedzserkönyvek  >   

Bauer András, Kolos Krisztina

Márkamenedzsment

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 300
Megjelenés: 2016. szeptember 29.
Kötés: Kartonborított, ragasztott
ISBN: 9789630597449

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3000 Ft     4000 Ft

25% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2920 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Nemeslaki András

Nemeslaki András - Vállalati internetstratégia
3150 Ft
4200 Ft
25%
megtakarítás

IZSÓ LAJOS, BECKER GYÖRGY SZER

IZSÓ LAJOS, BECKER GYÖRGY SZER - Termékélmény
1500 Ft
2000 Ft
25%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv hiánypótló munka a hazai szakkönyvpiacon. A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok gyakorlati példa pedig segíti az ismeretek alkalmazhatóságát. A könyv érdemei közül fontos kiemelnem annak sokszínűségét; az olvasó érdeklődése és munkatapasztalatai alapján kedvére válogathat az egyes témák közül, amelyek a szolgáltatások márkázásától kezdve, a luxusmárkákon keresztül a high-tech márkákig számos izgalmas alkalmazási területet ölelnek fel. Ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik tanulmányuk vagy már munkájuk kapcsán, kezdőként vagy tapasztalt marketingesként márkamenedzsmenttel foglalkozva ismereteiket kívánják bővíteni, felfrissíteni.
Szokolai Júlia
Üzletág vezető, Nestlé
Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai. Ajánlom e könyvet mindenkinek,
aki többet szeretne tudni a márkák izgalmas világáról.
Csanda Gergely
Kommunikációs vezető, NN Biztosító

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...