kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Bauer András, Kolos Krisztina - Márkamenedzsment

Márkamenedzsment

Bauer András, Kolos Krisztina

AKADÉMIAI KIADÓ , Megjelenés: 2016. szeptember 29.
Könyv
 
A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv hiánypótló munka a hazai szakkönyvpiacon. A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok...
3600 Ft 4000 Ft
10%
Szállítás: 2-4 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3348 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

A kviddics évszázadai

J. K. Rowling

J. K. Rowling - A kviddics évszázadai
1980 Ft
1683 Ft
15%

Halálos karácsony

Nora Roberts

Nora Roberts - Halálos karácsony
1999 Ft
1699 Ft
15%

Világgá ment

Vujity Tvrtko

Vujity Tvrtko - Világgá ment
4999 Ft
4249 Ft
15%

A digitális erõd

Dan Brown

Dan Brown - A digitális erõd
3990 Ft
3391 Ft
15%

A rettegés piramisa

Bora Ildikó

Bora Ildikó - A rettegés piramisa
3290 Ft
2796 Ft
15%

A koronatorony

Michael J. Sullivan

Michael J. Sullivan - A koronatorony
3495 Ft
2971 Ft
15%

MAGYAR POLIP 3.

MAGYAR B

MAGYAR B - MAGYAR POLIP 3.
4500 Ft
3825 Ft
15%
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett Márkamenedzsment könyv hiánypótló munka a hazai szakkönyvpiacon. A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok gyakorlati példa pedig segíti az ismeretek alkalmazhatóságát. A könyv érdemei közül fontos kiemelnem annak sokszínűségét; az olvasó érdeklődése és munkatapasztalatai alapján kedvére válogathat az egyes témák közül, amelyek a szolgáltatások márkázásától kezdve, a luxusmárkákon keresztül a high-tech márkákig számos izgalmas alkalmazási területet ölelnek fel. Ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik tanulmányuk vagy már munkájuk kapcsán, kezdőként vagy tapasztalt marketingesként márkamenedzsmenttel foglalkozva ismereteiket kívánják bővíteni, felfrissíteni.
Szokolai Júlia
Üzletág vezető, Nestlé
Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai. Ajánlom e könyvet mindenkinek,
aki többet szeretne tudni a márkák izgalmas világáról.
Csanda Gergely
Kommunikációs vezető, NN Biztosító
Könyv adatok
Cím: Márkamenedzsment
Szerző: Bauer András, Kolos Krisztina
Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 300 oldal
Megjelenés: 2016. szeptember 29.
Kötés: Kartonborított, ragasztott
ISBN: 9789630597449
Bauer András, Kolos Krisztina további művei
Olvasson bele a Márkamenedzsment c. könyvbe! (PDF)
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2012 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by Infosystem s.r.o.. Minden jog fenntartva.
mobil nézet