kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Paul W. Farris - Neil T. Bendle - Philip E. Pfeifer - David J. Reibstein - MARKETINGMÉRÉSEK - GFK KÖNYVEK -

MARKETINGMÉRÉSEK - GFK KÖNYVEK -

Paul W. Farris - Neil T. Bendle - Philip E. Pfeifer - David J. Reibstein

Scolar Kiadó és Szolgáltató Bt. , Megjelenés: 2008. szeptember 23.
Könyv
 
A marketingszakemberek manapság egyre inkább szembesülnek azzal az elvárással, hogy módszereiket, tevékenységüket számszerűsíteni kellene. Ezáltal a marketingre elköltött összegek nyomon követhetővé, eredményeik megfoghatóvá, ellenőrizhetővé válnak.E könyvben négy...
6705 Ft 7450 Ft
10%
Szállítás: 2-5 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 6236 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A marketingszakemberek manapság egyre inkább szembesülnek azzal az elvárással, hogy módszereiket, tevékenységüket számszerűsíteni kellene. Ezáltal a marketingre elköltött összegek nyomon követhetővé, eredményeik megfoghatóvá, ellenőrizhetővé válnak.E könyvben négy vezető kutató és tanácsadó módszeresen bemutatja a mai legértékesebb marketingmutatókat, kiemelve, mi rejlik az egyes mutatók mögött, melyek azok erősségei és gyenge pontjai. Elmagyarázzák, pontosan hogyan használhatjuk ezeket mélyebb ismeretek megszerzésére, és hogyan reagáljunk azokra. Rávilágítanak a mutatók közötti legfontosabb összefüggésre, eligazítást nyújtanak a tekintetben, hogy mely helyzetekben mely mutatókat érdemes használni, azok milyen kiindulási adatokat, információkat igényelnek. Természetesen segítenek értelmezni a kapott eredményeket, és bemutatják, hogy az eredményeket különböző megvilágításba helyezve milyen helyes, illetve helytelen következtetéseket vonhatunk le.Legyen az egy kis üzlet tulajdonosa, egy ötvenfős középvállalat vezetője, vagy akár egy nagyvállalat marketing igazgatója – a könyvből mindenki hasznos információkhoz juthat, hogy miként adhat el többet, hogyan növekedhet, hogyan juthat a konkurencia megfigyelésével értékes információkhoz, és nem utolsósorban abban is segít, hogyan számíthatjuk ki, hogy megtérülnek-e a marketingre kiadott forintjaink? A ma ismert legfrissebb elméleti anyagon túl minden fejezet konkrét gyakorlati példákat is tartalmaz, melyek megkönnyítik az elmélet elsajátítását.

„A mérés minden egészséges üzlethez elengedhetetlen, és a Marketingmérések alapvető módszereket és technikákat emel ki a mérések tengeréből – a fogyasztóktól az eladókon át a folyamatosan változó médiavilágig. Ezt el kell olvasni minden cégvezetőnek, aki üzleti növekedése érdekében optimalizálni szeretné tevékenységének és eredményeinek mérési módszereit.”
Kimberley B. Dedeker alelnök, Globális Fogyasztói és Piaci Ismeretek, Procter & Gamble

Paul W. Farris 1980 óta tanít a Virginiai Egyetemen (Darden Graduate Business School Landmark), ahol kommunikációs és marketingprofesszor. Farris a kiskereskedelmi hatalommal és a reklám hatásainak mérésével kapcsolatos kutatásairól írt cikkeivel számos díjat nyert.

Neil T. Bendle a Minnesotai Egyetem (Carlson School of Marketing) marketing Ph. D. hallgatója. A Dardenen végezte az MBA-t, és csaknem egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a marketingmenedzsment, tanácsadás, üzleti rendszerfejlesztés és pénzügyi menedzsment területén.

Philip E. Pfeifer a Darden Graduate Business School alumnikutatás-professzora jelenleg az interaktív marketi
Könyv adatok
Cím: MARKETINGMÉRÉSEK - GFK KÖNYVEK -
Szerző: Paul W. Farris - Neil T. Bendle - Philip E. Pfeifer - David J. Reibstein
Kiadó: Scolar Kiadó és Szolgáltató Bt.
Oldalszám: 360 oldal
Megjelenés: 2008. szeptember 23.
ISBN: 9789632440637
Paul W. Farris - Neil T. Bendle - Philip E. Pfeifer - David J. Reibstein további művei
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2012 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by Infosystem s.r.o.. Minden jog fenntartva.
mobil nézet