kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Józsa László - Marketingstratégia, második, átdolgozott kiadás

Marketingstratégia, második, átdolgozott kiadás

Józsa László

AKADÉMIAI KIADÓ , Megjelenés: 2014. április 03.
Könyv
 
Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek, megközelítések - csak éppen...
5950 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 5534 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek, megközelítések - csak éppen időről időre más kontextusba kerülnek, emiatt célszerű azokat újraértelmezni: olykor módosult, máskor változatlan tartalommal, de újszerű alkalmazási területen jelenhetnek meg a szemünk előtt. Józsa László ezt a munkát végzi el szakavatott módon, nagy tapasztalattal és kiváló érzékkel, amikor a marketingstratégiák készítése és megvalósítása terén bevált, ismert módszereket elhelyezi ebben a XXI. század eleji turbulens üzleti környezetben. A könyvben rendszerezett ismeretanyag egyaránt hasznos útmutató azoknak a diákoknak, akik most kezdik hosszú menetelésüket a marketing izgalmas világában, és azoknak a gyakorló marketingeseknek is, akik az óhatatlanul rutinná váló napi munka mellett szeretnék megújítani, kontrollálni szakmai ismereteiket. Ehhez kínál hasznos és élvezetes utazást a könyv, amelyet minden érdeklődőnek őszintén tudok ajánlani. Prof. Dr. habil. Dinya László egyetemi tanár Károly Róbert Főiskola, Szegedi Tudományegyetem
Könyv adatok
Cím: Marketingstratégia, második, átdolgozott kiadás
Szerző: Józsa László
Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Megjelenés: 2014. április 03.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789630594820
Józsa László további művei
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2012 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by Infosystem s.r.o.. Minden jog fenntartva.
mobil nézet