Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   Menedzserkönyvek  >   

Keszey Tamara, Gyulavári Tamás

Marketingtervezés

Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
Oldalszám: 200 oldal
Megjelenés: 2016. december 20.
Kötés: Kartonborított, ragasztott
ISBN: 9789630598217

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

4914 Ft     5460 Ft

10% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 4532 Ft
Szállítás: 1-2 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

GÁSPÁR TAMÁS

GÁSPÁR TAMÁS - Stratégia sapiens
3960 Ft
4950 Ft
20%
megtakarítás

Lőrincz Katalin, Sulyok Judit

Lőrincz Katalin, Sulyok Judit - Turizmusmarketing
4410 Ft
4900 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

A marketingtervezés során a menedzsereknek nagyon összetett folyamatokat kell egymáshoz hangolniuk. A számtalan marketingeszköz és azok végtelen kombinációja, a párhuzamos marketingprogramok interakciói, valamint mindezek stratégiai, taktikai vonatkozásai komplex döntési helyzeteket hoznak létre. Ennek következtében a marketingmenedzserek csak akkor tudnak tudatosan építkezni, ha megfelelő struktúrákban gondolkodnak, és rendelkeznek olyan elméleti keretekkel, amelyek segítenek a szerteágazó tevékenységben rendet teremteni.
Keszey Tamara és Gyulavári Tamás szakkönyve egyrészt segít megérteni az egyes részterületeket, kibontja az egyes eszközök hatásmechanizmusainak hátterét, másrészt olyan struktúrákat kínál, amelyek keretet adhatnak a marketingtervezéshez, és ezáltal megkönnyítik a szakemberek munkáját. A könyvet ajánlom mind a kezdő, mind a gyakorlott menedzserek számára, akik kézikönyvként használhatják a napi munkájuk során.
Princz Andrea, marketingmenedzser,
FrieslandCampina
Hiányt pótol a Marketingtervezés szakkönyv, amely a marketingtervezés folyamatát szilárd elméleti alapokra helyezve, a magyar gazdasági viszonyokat is szem előtt tartva mutatja be. A könyv kiváló gyakorlati példák segítségével mutatja be a marketingtervezés rendszerét, rávilágítva annak legújabb, XXI. századi kihívásaira is. A könyv rendszerezettsége és szakmai megalapozottsága óriási segítség
a területtel ismerkedő felsőoktatási hallgatók számára, a mester- és alapképzésben egyaránt. Keszey Tamara és Gyulavári Tamás könyve azonban nem hiányozhat a marketing világában dolgozó azon szakemberek könyvtárából sem, akik tudatos marketingtervezéssel szeretnék versenytársaiknál gyorsabban felismerni az új piaci lehetőségeket és választ adni a felmerülő vevői igényekre.
Szűcs András, marketingigazgató,
HILTI Hungária

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...