Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   

BŐHM KORNÉL

"Sem megerősíteni, sem cáfolni..."-Lépjünk túl a közhelyeken hatékony kríziskommunikációval!

Kiadó: HVG KIADÓ
Megjelenés: 2018. április 13.
Kötés: Keménytáblás
ISBN: 9789633045749

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3315 Ft     3900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3042 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Martin Bjergegaard, Cosmina Popa

Martin Bjergegaard, Cosmina Popa - Hogyan legyünk vezetők?
1870 Ft
2200 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Berg Judit

Berg Judit - Rumini Zúzmaragyarmaton
2541 Ft
2990 Ft
15%
megtakarítás

.

. - Agymenők -  Útravaló ceruzával 6-7 éves kortól
1020 Ft
1200 Ft
15%
megtakarítás

Eastaway, Rob - Askew, Mike

Eastaway, Rob - Askew, Mike - Matek mindenhol
1955 Ft
2300 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?

Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában?

Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?

A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig immár bárki világgá kürtölheti rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveivel.

Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló, olvasmányos kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt akár laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt is teremthetünk.



Méltatások:

"Többször kezeltem mások válságait, néha még sikerrel is. A magam kríziseivel viszont mindig nehezen boldogultam. A tanácsadó különösen kényes arra, hogy tanácsért kihez forduljon. Bőhm Kornél véleményét bármikor szívesen kikérném, mert pont olyan, mint a könyve: okos, precíz, megfontolt és elegáns."

Batiz András, az Impact Works alapítója, kommunikácós tanácsadó és tréner, volt kormányszóvivő



"Miként életünk során mi, emberek sem kerülhetjük el a sérüléseket, a gazdasági élet szereplői is előbb-utóbb szembesülnek olyan kihívásokkal, amelyeket már nem lehet a hagyományos kommunikációs rend keretein belül kezelni. Bőhm Kornél jó diagnoszta és megbízható kezelőorvos, akinek könyve segítség lehet a gyors elsősegélynyújtásban éppúgy mint a komolyabb sebek ellátásában. Ne feledjük, egy krízis megoldása soha nem az adott problémáról szól csupán, hanem a vállalati reputáció megőrzéséről is. Nem kérdés, érdemes felkészülni -- ehhez kiváló segítség ez a könyv."

Balaton Anita, a Cafe PR alapítója és ügyvezető igazgatója



"Nincs eredményes krízismenedzsment hatékony kríziskommunikáció nélkül. A változó gazdasági életben a válságok is új és új formában jelennek meg. Így a ma sikeres kezelési módszer lehet, hogy holnap már módosításra szorul. Ezért ilyen fontosak és a vállalatok egészséges működéséhez nélkülözhetetlenek a naprakész válságkommunikációs útmutatók, mint az elismert szakember, Bőhm Kornél könyve is, amely az örökérvényű kríziskezelési szabályokat a legfrissebb kommunikációs módszerekkel és stílussal ötvözi."

Horváth-Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója



"A kríziseket talán csak a PR-szakemberek szeretik, mert ilyenkor végre megmutathatjuk, mire vagyunk képesek. Ez a könyv fellebbenti a fátylat a kríziskezelés kulisszatitkairól, kézzel fogható segítséget nyújtva a szakemberek és a laikusok számára is."



Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke



Szerző:

BŐHM Kornél kommunikációs tanácsadó, fő szakterülete a kríziskommunikáció. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szaklapokban, üzleti magazinokban, népszerű blogot és kríziskommunikációs hírlevelet ír. Üzleti kommunikációs tanácsadói munkája mellett állandó előadója a magyarországi üzleti rendezvényeknek, konferenciáknak, vendégelőadója, óraadója több hazai felsőoktatási intézménynek.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...