kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

KENESEI ZSÓFIA- KOLOS KRISZTIN - Szolgáltatásmarketing és -menedzsment

Szolgáltatásmarketing és -menedzsment

KENESEI ZSÓFIA- KOLOS KRISZTIN

ALINEA FONTES BT. , Megjelenés: 2014. január 17.
Könyv
 
"Mint gyakorló vállalatvezető Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina Szolgáltatásmarketing és -menedzsment könyvének előző kiadását a mindennapokban üzleti kézikönyvként használom, legyen szó akár a patikakártya megújításáról, akár egy kiegészítő szolgáltatás...
4207 Ft 4950 Ft
15%
Szállítás: 2-5 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3913 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
"Mint gyakorló vállalatvezető Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina Szolgáltatásmarketing és -menedzsment könyvének előző kiadását a mindennapokban üzleti kézikönyvként használom, legyen szó akár a patikakártya megújításáról, akár egy kiegészítő szolgáltatás bevezetéséről vagy egy hűségprogram indításáról. Az elmúlt évtized gyakorlata számomra is bebizonyította, hogy pénzben megtérülő befektetés az ügyfeleknek nyújtott minőségi szolgáltatás. Ezért is örülök, hogy a szerzők újraírták a könyvet, kiegészítve az elmúlt évek új ismereteivel és az internet lehetőségeinek részletes bemutatásával. Meggyőződésem, hogyez a könyv nem hiányozhat az üzleti könyvtárak polcairól."Dr. Lukács MariannaIgazgató, Patikapénztár"Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina könyve nagyszerű összefoglalást ad a szolgáltatásmarketing és -menedzsment aktuális kérdéseiről, rendszerezi és összefoglalja az internet világában egyre bonyolultabbá váló ismereteket. Segítséget ad ahhoz, hogy azonnal reagálni tudjunk a szervezetünket ért külső hatásokra, és képesek legyünk vevőink magas színvonalú kiszolgálására. A könyv központi gondolata - a minőségi szolgáltatás kialakítása - lehetőséget teremt minden vállalat számára, hogy biztosítsa vevői elégedettségét és hosszú távon nyereségessé tegye vállalkozását. Ajánlom ezt a könyvet minden szolgáltató ágazatban dolgozó szakembernek, akár stratégiai, akár napi munkája során kíván hasznosítható ismeretekhez jutni."Kollin GergelySzállodaigazgató, Novotel Budapest Danube
Könyv adatok
Cím: Szolgáltatásmarketing és -menedzsment
Szerző: KENESEI ZSÓFIA- KOLOS KRISZTIN
Kiadó: ALINEA FONTES BT.
Oldalszám: 472 oldal
Megjelenés: 2014. január 17.
Kötés: Keménytáblás
ISBN: 9786155303418
KENESEI ZSÓFIA- KOLOS KRISZTIN további művei
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2012 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by Infosystem s.r.o.. Minden jog fenntartva.
mobil nézet